látens iszákos

Alighanem vagyunk pár százezren. Van rendes munkánk, családunk, hagyományos szociológiai besorolás szerint mi vagyunk a középosztály. Nem balhézunk, kötelességtudóan ellátjuk a dolgunk egész nap, hasznos, sőt tiszteltre méltó tagjai vagyunk a társadalomnak. De este, mikor magunk vagyunk, vagy ha buli van... Én bort iszom. Ha valamit nem a nyilvánosság előtt üzennél, íme az e-mail: ejjelialkesz@gmail.com

alkeszek

Utolsó kommentek

szakirodalom

GA

Címkék

absztinencia (9) abszurd (1) ajánló (1) aknakereső (1) alekosz (1) alkesz típusok (1) alkohol (17) alkoholfogyasztás (1) alkoholista típusok (2) alkoholizmus (16) alkohol és gének (1) álszentek (2) anonim alkoholisták (1) antialkoholista troll (1) átbaszás (1) ázsiai gének (1) balaton (1) barátok (1) betegség (1) blog (1) boci az óriás (1) bor (28) borhamisítás (1) borkultúra (1) bor jótékony hatása (2) buék (1) bulizás (2) büntetés (1) caol ila (1) céges buli (1) churchill (1) countdown (1) csajok (1) család (3) daniels (1) diéta (1) diszkrimináció (1) edgar allan poe (1) edzés (1) egészség (6) életérzés (1) életmód (14) életvezetés (2) énblog (2) enzimek (1) évforduló (1) falusi turizmus (1) foci vb (2) fröccs (2) gének (1) gépszíjas (1) goldenblog (1) görögök (1) grúzok (1) gyerek (1) györköny (1) gyúrás (1) hazaút (1) hellókarácsony (1) hírek (2) híres (1) híres (1) híres iszákosok (7) hiúság (1) hosszúlépés (1) így isznak (1) irodalom (1) iszákos (2) iszákosok (3) iszákosok védőszentje (1) ittas vezetés (1) ivási szokások (13) ivászat (3) jack (1) james hetfield (1) jellinek képlet (1) jerking (1) józanság (1) kádárrendszer (1) karácsony (2) kiskorúak védelme (1) koktél (1) konferencia (1) közélet (2) középkor (1) kult (2) kultúr (2) kultúra (3) kurvák (1) látens iszákos (1) leszokás (3) máj (1) májvédő diéta (1) májvédő gyógynövények (1) májzsugor (1) máj védelme (1) másnaposság (2) másnapossság kezelése (1) médiatörvény (1) mérsékletesség (1) mérték (2) mértékletesség (4) metallica (1) minőségi bor (1) műalkohol (1) munkáltató (1) nagyivó (1) nagyivók (1) négy lépés (1) női egyenjogúság (1) nők (2) nyár (1) ókor (2) okosság (2) olaszország (1) online berúgás (2) oroszok (3) osbourne (1) ozzy (1) pálinka (3) pezsgő (1) pia (1) pincefalu (1) pincehegy (1) posztalkoholos állapot (1) pszichológia (1) ráivás (1) régészet (1) regisztráció (1) rendőrség (1) részegség (5) részeg csajok (1) retro alkesz (1) rock (1) róma (1) roncsfilm (1) rum (1) scotch (1) single malt (1) sör (6) sor (1) sörhas (1) statisztika (1) stohl (1) svábok (1) számvetés (1) szent bibiána (1) szent mónika (1) szilveszter (2) szintentartó alkoholista (1) szorongás (1) szümpozion (1) szüret (1) tablettás bor (1) tamada (1) thrax (1) tolerancia (1) tömény (2) történelem (3) törvény (1) tudomány (2) tudomény (1) vallás (1) való világ (1) védőszent (1) vendéglátás (1) veszély (1) vodka (6) whiskey (1) whisky (2) winston (1) zene (1) Címkefelhő

Ki a Való Világ igazi alkesze? - A látens iszákos elemez

2011.01.19. 18:28 éjjeli_alkesz

Gondoljon bárki bármit, pökjetek le, öntsetek rám édes spumantét, vagy szavaljon nekem verset maga Ildikó, én biz' nézem a Való Világot. Saját ismeretségi körömben ezzel ugyan egyedül vagyok, hiába próbáltam meg társalgási témává tenni,  hogy akkor most Olivér és Alekosz igaziból összebalhéznak, vagy csak kamu, ahogy  az egész műsor is. Úgy tűnik rendes értelmiségi körökben csodálkozó, netán megdöbbent pillantásoknál több reakciót ezzel nem lehet kiváltani, itt is előre elnézést kérek. :). Na de csapassuk! Hogy jön ez az egész ide? Hát úgy, hogy ezek ott annyit isznak, hogy ilyet utoljára az egyetemi gólyatáborban láttam, ráadásul az csak négy nap volt, ez pedig lesz vagy százötven, szóval nekünk kész kísérleti labor. Mai elemzésünk tárgya: ki a villa No.1. alkesze?

Van ugye két-három absztinensünk, Laci biztos, esetleg Gigi, bár ő elég rendesen pezsgőzött a minap az elnöki lakosztályban, netán Zsófi, róla viszont nem tudni sokat más téren sem. Lehet, hogy véletlen egybeesés, de ők egyben olyan unalmasak és savanyúak, mint mint a szomszéd Jani bácsi homoki házibora, amivel tíz éve kínálgat. Van aztán jó sok kocapiás, akik vélhetően az extrém szituáció miatt most jobban belecsaptak a lecsós tojásba, sőt mindegyiküket láthattuk már összefolyó tekintettel, akadozó nyelvvel kiteljesedni, hogy úgy mondjam, magasabb szinteken járni. Itt talán Anikót lehetne kiemelni, akinek a szesz egyértelműen a beszédközpontját támadja meg a leginkább, vagy Gombikát, aki részegen ugyanolyan hülye mint józanul, csak többet énekel és kiabál, Jól vagyooook! Ő amúgy inkább absztinens lenne, de amikor már nagyon meg volt zakkanva, akkor egy hatalmas bebaszás lendítette túl a mélyponton, és persze Picúúúúr.

Vannak aztán, akik láthatóan tapasztalt vén rókaként iszogatnak, mindig benne vannak a buliban, ha van ürügy (márpedig van), de nincs szükségük az alkohol feszültségoldó hatására, és szeretnek mindig észnél maradni. Ők Béci és Olivér, utóbbi azért is, mert tudatosan felépített taktika szerint, tervszerűen próbál csinálni mindent, ehhez viszont egy komolyabb spiccen túl nem szerencsés leittasodni. Nála egyébként azt is érezni, hogy tart a - mondjuk így - lobbanékony természetétől, magyarán attól, hogy ha jól bebaszik, akkor netán egy agresszív állat lesz, és még olyat tesz ami miatt kihajítják, és akkor oda a korpa, meg a kéró

Éva vagy Alekosz? Alekosz vagy Éva?

Az igazi esélyesek a 'villa alkesze' címre természetesen Éva és Alekosz. Sokat elárul, hogy pár hét után az Alkesz becenevet a hangtani okokon túlmenően Alekosz barátunk érdemelte ki a lakótársaktól. Nagy piás a srác, nem vitás, de a látottak alapján bizton állítom, hogy nem igazi alkesz (még), Éva esetében viszont benne van a pakliban.

Pár összevágott adás alapján nehéz ezt eldönteni, talán a legcélszerűbb, ha megnézzük, hogy viselkednek, ha nincsen cefre. Úgy látszik ugyanis, hogy nincs végtelen piacsap a kecóban, a szerkesztők genyóságától függ, hogy mikor mennyi italt adagolnak. Az elején állítólag három hétig mata volt mindenki, ezért elkezdték kontrolláltan adagolni a cuccot. Persze ne gondoljunk valami alkoholtilalomra, heti négyszer-ötször buli van, és láthatóan a nagyivók is eleget kapnak ilyenkor, de pontosan nem tudni, hogy megy ez. Ami biztos: Éva és Alekosz mindig, minden körülmények között satura issza magát, ha van mitől. 

Elvonási tünetek

Egy árulkodó jelenet (nem embedelném be ide a videót, mert kurva hosszú, és pár perc a lényeg belőlük, na meg így akartam megoldani.): Éva és Ildi eldugnak egy üveg bort. Egy élő adás után kicsit feszült a nép, és úgy tűnik, hogy nincs innivaló a házban. Ildike elmondja Olivérnak, hogy hát ott az a bor, Olivér ki is nyitja. A dugó kiszaladásának jellegzetes hangjára, mint egy muslinca, a semmiből ott terem Éva, és csitítani kezdi az önzetlenül "ki kér bort??" kérdést kiáltozó Olivért - mi dugtuk el nem köll ide más. Olivér kitölt öt pohárral, Alkekosz ugyan nem is reagált a kérdésre, de hát ugye barátok, neki jár egy pohár, meg biztos kérne is. Még Jerzsi jelzi, hogy ő  is inna. Éva szigorú szemmel nézi, hogy kinek mennyi jut, elveszi a legnagyobb adagot, lehúzza, aztán Jerzsi poharából lopva áttölt magának, de észreveszik a műveletet. Ennek ellenére még tölt át egy kicsit. Ezen Alkeoszék megértően rötyögnek, de húzzák is Évát, aki vagy 30 percig valami végtelenül szánalmas módon magyarázza, az amúgy nyilvánvalót (két hete Jerzsi neki is kiöntött pont ennyi bort, igaz a földre, de ezért ez most járt neki). Persze Évi, te is tudod, hogy nem erről van szó..., de te tudod - mondogatja Olivér. Közben Alekosz 30 perc alatt két kortyot sem iszik a poharából, sőt, úriemberként tereli a szót borlopásról másfelé, miközben szakértően lögyböli a vinkót. (Itt  alul a képen láthatjuk is, hogy a két alkeszjelölt nagyszerűen megérti egymást. Bele sem merek gondolni, ha esetleg hosszabb távon összejönnének, hogy telne kint egy estéjük. Évának szerencsére van barátja.)

 

Suttyó alkeszek vs. unalmas köcsögök

A minap meg kizárták őket az udvarra, mert az alkalmi csapatuk vesztett valami sorversenyen, a győztesek meg a villában bulizhattak. (Az volt a vicc, hogy majdnem az összes nagy piás ebben a vesztes csapatban volt, ami külön tanulmányt érne, hiszen ők választották egymást, szóval szépen összefújta a szél a szemetet.) Azok bent kaptak két üveg pezsit, meg három üveg bort, hatan. Mondtam is magamban, hogy de gecik ezek rtl-es szerkesztők, ezzel most hogy bulizzanak? De a nyertes csapat tagjai felszisszentek: ezt sosem isszák meg, viszont az alkáknak akkor sem adnak. (Mondjuk a Béci fiú ha hangulatban van, abszolválta volna a feladatot a Jerzsivel.) A vesztesek közül megint Éva nem bírta ki, és csorgó nyállal toporogva kérdezgette, hogy ugye mi is kapunk bort?? Nem kaptak. Pontosabban később az ellenfél renegát tagjai csurrantottak valamit, pl. Gombi egy pohár pezsgőt adott ki Alekosznak, aki ettől érdekes módon  kiakadt, hogy mit képzelnek róla, ő nem kuncsorog itt holmi szeszért. Persze azért nagy duzzogva lenyomta.

Lehetne még sorolni, a lényeg, hogy Alekosz barátunk ugyan rengetegszer elintézi magát, jelenlegi tippem szerint még inkább VV-beli létezés sajátosságai miatt vedel. Rendkívüliek a körülmények, a résztvevők sem szokványosan reagálnak. Ha teremtenek alkalmat, hát iszik, hozzátartozik az imidzséhez, a helyhez, de ha nincs buli, nincs szesz, akkor elvan egy Nestea-vel. Évánkat viszont jobban megviseli, ha nincs szittyó. Az a félrevezető, hogy majdnem mindennap teremtenek alkalmat, így döntő az a pár nap, amikor megvonás van, előre vetítheti, hogy mi lesz a VV utáni hétköznapokban. Így hát ezt a kört Éva nyerte. Kérdés, hogy meddig lehet ezt az iramot büntetlenül tartani.

Mi ez a nagy ivászat?  A pszichológia iránt érdeklődők számára ez a műsor olyan ajándék, mintha ott lehettek volna annó a híres börtönkísérletnél, Stanfordban. Születtek is szép számmal nívós szakmai blogok. Például innen tudom, amit amúgy is érez a józan paraszti ésszel felvértezett  néző, hogy ott bezárva, a legtöbb külvilági hatástól megfosztva kikészülnek az idegek. Ugyanazt a tizenpár pofát nézik 50 napja, ugyanabban a házban, feladat alig. Állítólag  ez a rettenetes ingerszegénység nagyobb stressz, mint bármi más. Ezért aztán minden kicsi történésért megküzdenek, és azokat számunkra irracionálisan élik meg. Minden szaron összevesznek, nehezen értelmezhető kapcsolatokat szőnek, csak történjen valami. És persze isznak. És nem csak ez a stressz éri őket, hiszen ott a szereplés, az élő adások, a konfliktusok, az összezártság, a szeretteik hiánya... én biztos végig törekednék egy folyamatos spiccre. Alekosz talán az egyetlen, aki imád bent lenni, ami azért felvet pár ijesztő kérdést.

P.S.:

1.) Ezek az emberek sokszor nagyon idegesítenek, de többször megnevettetnek. Agyzsibbasztó hatásuk miatt ráadásul rengeteg bort megspórolok egy esti adás megtekintésével.  2.) Alekosz vajon pszichopata? Szerintem nem, annak ellenére, hogy a kérdéses személyiségjegyek nagyját magán viseli. De erre itt már nincs hely. 3.) A képek a Google Imagesről vannak, de a jogtulajdonos az RTL Klub. 4.) :P

55 komment

Címkék: bor alkoholizmus való világ ivási szokások híres iszákosok alekosz

A bejegyzés trackback címe:

https://latensiszakos.blog.hu/api/trackback/id/tr292590700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.19. 19:52:22

Profi összefoglaló, pár embert már megnéztem közülük, mert velük volt tele a bulvár. Eszembe nem jutott volna Éváról, hogy alkesz annyiból, amit láttam, de ez meggyőző volt. Ezek alapján ha kijön, mégjobban inni fog szerintem, mert nem valósulnak meg az álmai (amik nem tudom mik, de biztos a médiában dolgozni).

Most jut eszembe, Éva az új BB ÉVI! na erre a posztra büszke lehetsz majd egy év múlva, mert te már megmondtad! (Százalékot kérek)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2011.01.19. 22:55:58

Szép volt, kolléga. Vajon az elírásokat javítsam-é?

Én nem nézem a VV-t, de egyébként se nézek TV-t, inkább zenélek. Mostanában egy hullámvölgyön vagyok túl, ami annyiban nyilvánult meg, hogy nem ittam egyáltalán semmit (külső okok miatt, de nem az egészségemmel volt gond). Még egy darabig tartom ezt az absztinenciát, mert olyan mókás, igaz, a hátam fájogat (az alkohol lazító hatása, ugye).

milédi 2011.01.19. 23:22:41

szuper a cikk! végre még egy értelmiségi aki bevallja, hogy néha belenéz ebbe az elgondolkodtató, sok kérdést felvető emberkísérletbe, ami amúgy a kiskorú, illetve önismerettel, elfogadással, műveltséggel, stb. kevésbé megáldott emberekből más típusú "szórakozást", illetve gondolatokat vált ki. Engem kikapcsol, vessen meg aki akar. Mert annyira ledöbbenek folyamatosan, hogy ezt az élményt sehol máshol nem kapom meg. Még a BKV-n utazva sem. A cikknek azért örültem, mert nagyjából képben vagyok a szereplőkkel és már bennem is felmerült ez az alkesz kérdés hogy ott vajon hogy lehet, csak pont azokat a részeket nem láttam, amik erre vonatkoznak.(csak azt láttam, hogy akárhányszor bekapcsolom a TV-t, ezek folyton isznak, pedig itt ugye pont az elvonási tünetekből adódó szituációk érdekesek a vizsgálat szempontjából) Bár ennyi hülye között lehet hogy én is minden nap innék, és elvonási tüneteket produkálnék mint Éva...
@hillaby: jó vagy, külső hatás ide vagy oda, az a lényeg hogy nem örökre kell hogy tartson! Legalábbis remélem, kivéve ha a külső hatás átalakul esetleg egy belülről jövő igénnyé. Az meg ugyan olyan jó tud lenni. (?)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.19. 23:30:58

@hillaby: meg voltam győződve, hogy javítottam az elírásokat:)

most mégegyszer újra átfutottam, és javítottam vagy 15-öt, a feltételezett 40-ből, de azt sem mentette el ez a szar fos. én leszarom mán.

@Levéltáros: úgy tűnik, hogy a drága hölgy a stresszt nem bírja, tiszta ideg mindentől, és ezt kezeli szesszel. ez a legrosszabb út, stresszes szitu mindig lesz, akkor is, ha médiamunkássá tör fel.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.19. 23:39:24

@milédi: hát ja, bebaszni minden hülye tud, de ha aztán egyszer elzárják a piacsapot, akkor mi van?

Az idézett videót amúgy a hogyvoltos blogban linkelte valamelyik fanatikus, nem volt adásban, pont, mert nem volt vicces, de drámai sem.

Amúgy engem aggaszt, hogy nézem...:)

milédi 2011.01.19. 23:43:24

@éjjeli_alkesz: ha elzárják a piacsapot, akkor jön az önismeret, önvizsgálat, ha nincs neki, megszívta.

Ne agassztjon...annyi aggasztani való van, pont ez legyen az...? :-)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2011.01.19. 23:45:24

@éjjeli_alkesz: hát javítottam most párat, tudod, a rossz természetem... Meg az elvonási tünetek. :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.20. 00:03:46

@hillaby: kösz, tesó.

@milédi: na pont ilyenekre gondoltam, hogy még száz nap, és így fogok beszélni egyszercsak, de nem fogják érteni azok, akikkel amúgy beszélek :)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.20. 09:41:26

Akkor kamingoutolok egyet: bár értelmiségi vagyok, és gyakorlatilag nem tévézek, kereskedelmi csatornák a csomagunkban benne sincsenek, és - ez mnost előítéletes - manipulált idióták bebaszásait nem nézem meg, de _amikor igazi kúrás van_, azt letöltöm a netről.

Egyébként nagyon tetszik a post, így kell egy forró témára ontopic módon reagálni.:)

smartdrive 2011.01.20. 13:16:16

soha nem figyeltem, hogy ki mennyit iszik (jó, Alekoszról nyilván közvetve bennem is kialakult ez a kép), de így is gondolkodás nélkül Évára tippeltem volna

Nándusz 2011.01.20. 13:32:50

Felénk a sarki büfében a tulaj mostanában csak álmodozik arról, hogy nála is annyi pia fogyjon egy nap alatt, mint a villában. Pénzosztáskor jól bebaszik minden törzsvendég, utána egy hónapig piano van.

drinking 2011.01.20. 13:43:51

Éva hiszteroid rohamaiban általában jól kitapintható a másnaposság nyomora.
Alkesz szerintem a4-es nárcisztikus prototípus.
a blog pedig klassz.

Silent Bob 2011.01.20. 13:59:28

Ha ennyi kreténnel lennék összezárva és lenne ingyenpia, én is annyit vedelnék, amennyit bírnék. Pedig mostanában szinte egyáltalán nem piálok, max havi egy "reset".

Mitya Ivanov 2011.01.20. 14:15:33

A villalakók dohányzási szokásait is bele lehet kavarni a dologba. Alkeszoszt még nem láttam dohányozni, ha szív is valamit, az valami szivarszerű izé lehet, amivel elvan kb. 20 percig. Éva viszont úgy dohányzik mint egy agresszív állat, és úgy szívja, hogy a homloka behorpad. Hosszú cigit szív, de szerinte, végez vele 3 perc alatt. Minden stresszes helyzetre ezzel az egresszív cigizéssel reagál. Kb ugyanaz a helyzet kettejüknél, mint a piával. Ott van még a sunaszájú Szandika, aki valami hasonló kórképet mutat, és Olivér, akinél már erősen jelentkeznek az állandó hörghurut és tüdőtágulat jelei, főleg ha nevet, mert akkor az hörgésbe csap át.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.20. 14:40:15

Van itthon egy bárszekrény teli minden jóval: bor, pezsgő, likőr, whisky.
Ha vendég jön, előkerül belőle 1 üveg. De általában vendégségbe viszek belőle. Amúgy meg le se tojom.
A két fenti jómadár mennyi idő után ölne embert, ha ott kellene szobrozniuk a bárszekrényt rejtő helyiség zárt ajtaja előtt?

bknn 2011.01.20. 15:15:21

"A dugó kiszaladásának jellegzetes hangjára, mint egy muslinca, a semmiből ott terem Éva, és csitítani kezdi az önzetlenül "ki kér bort??" kérdést kiáltozó Olivért - mi dugtuk el nem köll ide más. "

:D:D:D

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.01.20. 15:20:41

azért absztinens laci, ahogy lekoccolt tegnap a sörösüveggel, abban a mozdulatban azért volt valami rutin, nem? különben is azok mindig a legnagyobb alkeszek, akik (már) nem isznak.

sapkabojt 2011.01.20. 15:23:37

Plusz egy pont Alekosznak: www.valovilag.hu/video/114821 "Lekvárból pálinkát"

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.01.20. 16:05:22

Kíváncsi lennék arra, hogy egy rendhagyó tequila-ivó versenyt melyik villalakó nyerné meg? A győztest különdíjjal jutalmazhatnák, ami egy élethű szobor lenhetne a retek villaparkban…:)

Jerk 2011.01.20. 16:21:28

en nezem allandoan, de kurvara nem tudom megmagyarazni hogy miert....az esezm azt mondja hogy egy allat vagyok, de megis mindig ott ulok...pedig allitolag nem kopkodom a vetomagot...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.20. 16:49:08

@neccharisnyás útonálló: hát kérlek, Alekosz először azzal lenne elfoglalva, hogy szekszuálisan abúzálja Évát, csak ezután kezdené érdekelni a szesszel teli szoba. Éva viszont azonnal be akarna jutni...:)

@Mitya Ivanov: bezony, úgy bagóznak, ahogy isznak.

tris 2011.01.20. 18:14:29

simán alkoholista alekosz, simán megállják egy-két napig az alkoholisták az ivást.
Olyant is ismertem aki tovább is bírta. Én sajnos tudom milyen ha valaki alkoholista - Alekosz az.
Elég ránézni - sokszor véres a szeme, izzad és vörös - néha a májam is fáj ha ránézek.
Éva is az. És olivérnek sem árt vigyázni ő sem veti meg túlzottan.

tris 2011.01.20. 18:45:59

@milédi: nem vetlek meg - én is szeretném, ha jó lenne (nekem az amerikai survivor jött be) ezt unom, megy ugyan a tévé meg oda van kapcsolva, de legtöbbször internetezek így végül is nem figyelek oda - odafigyelnék, de nem érdekes. Na most azért volt egy-két jó ötlet- de úgy sejtem ahogy fogynak úgy lesz még uncsibb.

tris 2011.01.20. 19:13:54

"lekosz vajon pszichopata? Szerintem nem, annak ellenére, hogy a kérdéses személyiségjegyek nagyját magán viseli."

jó meglátás! :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.20. 21:46:48

@tris: na igen, persze, vannak komoly alkák, akik nagyobb kihagyásokkal isznak, főleg az un. gépszíjasok, de azok meg nem bírják abbahagyni.

amúgy itt a legmegszorítóbb definíciót vettem figyelembe, mert sokak szerint már az esti egy-két pohár bor is alkoholizmus, vagy a heti egy berugás is. persze ezek szerint az összes szereplő alkesz, meg még 5 millió ember.

az is természetes, hogy vörös a feje meg izzad, ezek a hetek óta történő tirirí testi következményei, mindenki így nézne ki a helyükben. de a függőség az más kérdés. ha abbahagyják, ez elmúlik.

VV4_Oliver_Fan · http://certificateofwords.com/word/VV4%20Oliver%20Fan/ 2011.01.20. 22:00:47

@éjjeli_alkesz: egyértelmű az az alkesz aki abba tudja hagyni, de hidd el nekem hogy a napi egy két poharat is sokaknak nehéz abba hagyni.
a havi egy berugás az túl nagy frekvencia de ha átmegy hetibe akkor már vége van.
Szóval ja a függés a lényeg. Az nem függ aki érdektelen, mindenki más függ. ja és igen akár 5 millió ember, pl a tv től vedd el és elvonási tüneteik lesznek, tipikusak komolyak.
szorong és nem tud magával mit csinálni.

tris 2011.01.20. 22:29:16

@éjjeli_alkesz: azt hiszem éva és alek már nagyon nehezen hagyná abba. Alekról simán el tudom képzelni, hogy a magánéletében ő egy kocsmafilozófus :)

Nem tudom, de úgy emlékszem alek már az elején is vörös és izzadós volt (mintha májbeteg lenne) de leírni is rossz, mondom nekem néha rossz ránézni emiatt..
Jó piás bandát talált az rtl klub, ettől remélték a műsort? Mikor így is bebizonyosodott, hogy műsor az egyéniségektől van, ilyen Éva, Alek és Szandi

tris 2011.01.20. 22:32:36

és ők nem a piától mások :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.20. 22:53:21

@tris: igen, a kocsmafilozófus szerep illik rá.:)

arért nem merem ilyen határozottan minősíteni Alkeszéket, mert amit most csinálnak, aminek most vannak kitéve, annak semmi köze nincs az igazi való világhoz, a civil életükhöz.

ha már alapból szittyósok voltak, akkor igazad van, de ha nem, még nem dőlt el semmi.

gondolj csak az egyetemi évekre. mi simán nyomtuk ezt a szintet, sőt, - na jó, csak heti háromszor, és a vizsgaidőszak kivételével - 5 éven keresztül, utána szépen leállt mindenki. aki beszippantódott, az már kibukott menetközben.

tris 2011.01.20. 23:16:52

@éjjeli_alkesz: Igen, ez nekem is eszembe jutott :)
Végül is mi is ittunk rendesen, aztán most meg már egy pohár bortól is megfájdul a fejem. Két sörtől berúgnék...
talán tényleg csak a villa az oka - viszont azért jó lenne, ha az rtl kicsit kevesebb piát adna nekik.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.20. 23:19:16

@tris: perszehogy, nem attól faszacsávó senki, hogy iszós :) de nem túl merész általánosítás, hogy a lazább, bulizós 'színes egyéniségek" között több a társasági piás, mint az egészségtudatos absztinens, nyílván messze nem kizárólagos az összefüggés. na de ez már messzire vezet...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.21. 00:24:30

@falevelek: óóó bazmeg, ezt nem hittem volna.
csak most láttam :)))

"a lekvár már a gyümölcsnek egy izéje, formája, abból már sosem lesz pálinka..." - Szandika

amúgy ha vízzel felöntenék, és valami langyos helyen cefrévé érlelenék, még akár lehetne is. mindenből, amiben van cukor, keményítő, lehet szeszt kinyerni. :))))

elzee 2011.01.22. 09:16:01

Egyértelműen Éva a fő alkesz... másokét is ellopja! :D

Müller őrmester 2011.01.22. 11:31:25

Alekosz a király, csak ne inna úgy, mint a gödény a marhája !

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.22. 13:17:02

na faszomba, most láttam a tegnapi összefoglalót... próbálok itt apró jelekből következteti, erre most egy teljes bejátszás szól Évikéről, a zugba megivott konyakról és a mindenki elől lopva összeivott borról.

pfff. Éva alkesz, ennyi.:)

tacika 2011.01.22. 13:24:51

2.) Alekosz vajon pszichopata? Szerintem nem, annak ellenére, hogy a kérdéses személyiségjegyek nagyját magán viseli. De erre itt már nincs hely.

Azért erre majd kíváncsi lennék... mármint a kérdés kifejtésére!:)

A poszt tetszett!:)

hex.kelly 2011.01.22. 19:28:18

Jó a poszt, épp akkor olvastam tegnap, mikor a bejátszás volt az összefoglalóban Éva leplezetlen iszogatásáról. Nagyon nagy bajban van ez a nő, ha kimondta, hogy "nekem nem kell kaja, nekem pia kell", ez tényleg alkoholizmus...

Alekosz szerintem nem pszichopata, inkább szociopata, vagy legalábbis arra utaló tulajdonsága van, méghozzá igen sok. Bármelyik is legyen, nem szívesen lennék szomszédja/ismerőse.

Beton Nt 2011.01.23. 11:23:22

@éjjeli_alkesz: a szerkesztők is olvassák a blogot és jó ötletnek tűnt ráerősíteni erre a vonalra :))

elzee 2011.01.23. 12:49:52

mondjuk a szervezők nem kényeztetik őket túl színvonalas piákkal... a borok nagy részét én meg nem innám, az biztos. :)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.01.23. 18:08:56

A lelki társ pedig a szesztestvér szinonimája.

jamesz 2011.01.24. 14:37:45

Nézik ezt sokan, ezzel is reklámozták:-)
Azért Alekot úgy igazán berúgva még nem láttuk ám.
Vajon a szerkesztők miatt? Vagy egyszerűen csak szinte alig van difi a nempiás, meg a piás állapota között.
A p.s. témára reflektálva szerintem Alekosz egy igazi okoskodó, semmi több:-)

A viselkedésükről meg két hivatkozás: a Társas lény, illetve ezen belül a Kísérlet c. film.

wpet 2011.01.24. 22:53:56

Remek poszt volt, a kommenteken is jót mulattam.
Amúgy - a mai adásból kiderült, hogy a nézők választhattak, hogy jegyrendszer legyen a lakóknak vagy dőzsölés. Az előbbire szavaztak többen (80-20 arányban), tehát a lakók műpénzt kapnak, amit beoszthatnak, hogy mire költik.(kaja, pia, cigi)
Gyanúm szerint Éva nem fog enni, csak füstölni meg tolni a szeszt, amíg fussa a keretből.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.25. 09:17:55

> Az előbbire szavaztak többen (80-20 arányban)

Na ezért kéne elköltözni ebből a kurva országból. Ill. ezért kellene, ha ez a 80-20 tényleg a teljes lakosságot reprezentálná, de szerencsére csak azokat, akik miatt elköltöznék. Basszunk ki a köcsög villalakókkal! De odáig már nem jut, hogy basszunk ki azokkal, akik ezeket a szerencsétlen idiótákat szénné manipulálják, hogy maximalizálják a profitot. Vagy hazafias alapon magyar árukra basznák el a multik pénzét. Permanens gátlásoldott (jóllakott, részeg) szereplőkkel több a dugás is, a hiszti is, tehát jobb a műsor is. A 80 mellett az egyetlen érv, hogyha én nem bulizhatok hónapokig más pénzén, akkor már nehogy ezeknek lehessen - idióták. Uff!

jamesz 2011.01.25. 13:29:30

@lilakutyak: maguktól mentek.Azonban ennyire szutyok banda nem volt a négy "évad"alatt. Az előző bandák is szivornyáztak rendesen azért.
Asszem csak egy dugás volt...eddig a VV történetében. Úgyhogy hiába isznak, csak veszekednek. Ízelítőt kapunk a jó kis madzsar világból: ilyen ez összetömörítve.
Máshol se jobb, a nyugati világ az Idiocracy c. film felé halad, keletre meg csak legyinteni tudok.
Jómagam csak hébe-korba nézem (pl. a kiválasztást meg a párbajt soha, mert rendkívül idegesítő, ahogy a műsorvezetők izzadságszagúan igyekeznek natttyon kínos kérdéseket feltenni) de pl. egy üveg boron ennyien osztozni...minek?

ja és most láttam, hogy az a jelentéktelen kislány Zsófi ugye.?...na, hogy ő nem szereti az iszósokat, mert egy családi tragédia köthető egy ittas egyénhez.

Biztos soha nem nézett azelőtt VV-ot....jó helyre ment:-)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.25. 13:36:51

@jamesz: nekem lövésem sincs a showról, csak az húzott fel, hogy 80/20-ban smucigoskodnak a népek az RTL pénzével. Vagy a dőzsölés megvonása a legnagyobb kibaszás szerintük, amitől érdekesebb lesz a műsor? Én nem hinném.

wpet 2011.01.25. 14:56:36

Mert az ilyen esetekben szavazóknak annyi esze sincs, hogy ezt végiggondolja, csak küldi a mínuszt sms-ben, hogy majd jól kibasz a majmokkal.
Elég ideges mindegyik, szerintem robbanás lesz, ha kihirdetik a megszorításokat.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.01.25. 22:00:37

ippeg, hogy pár hetet néztem ezt a khm.., műsort, de mióta absztinens laci megmutatta, hogy milyen békés, szelíd egy shaolin szerzetes, nameg az elitkomandós tapasztalatait ideggyenge 20 éves csajokon prezentálta, elment a kedvem. főleg, hogy a csatorna tapsikolva még gerjeszti is a feszkót.

üzenem az RTL-nek, hogy a munkából fáradtan hazaérkező, reklám szempontjából értékes néző (én) ezeknek az egzotikus barmoknak a hülyeségein szeret röhögni, de a munkahelyet idéző klikkes, egymást letaposós harci helyzetet nem akarja még otthon is nézni. és azt sem, hogy valamelyik szerencsétlen úgy kikészüljön, hogy kint sem tudják összerakni a pszichéjét. amúgy ebben az esetben nem lennék a villagoki helyében.

milédi 2011.01.25. 22:23:12

@éjjeli_alkesz: elkezdődött az óvoda, eddig sem ugye azért néztük mer, de így már tényleg színvonal alatti. Tényleg utoljára az oviból emlékszem ilyen típusú klikkesedésre, pedig akkor még haza lehetett menni szerető családba/vagy nem, kinek hova, de nézői szempontból, ez uncsi, és annyira gyerekes, és ez a Laci is hogy ezt komolyan gondolja...nem mintha többet néztem volna ki belőle, de az ilyen összezártságban úgy tűnik kibújik a szög a zsákból.

wpet 2011.01.26. 09:35:34

Nagyon döcögve indult be a szekér az rtl-nél, mostanra sikerült kb azt a nézettséget hozni, amit már az elején szerettek volna. Ennek több oka van, az egyik, hogy ennyi üres, érdektelen, buta karaktert még egy szériában sem zártak össze. A nézettséget a számtalan manipuláción felül a konfliktusgerjesztés útján érték el. És éjjelinek igaza van, ilyen mértékű feszkóra már én sem vagyok kíváncsi, mert csak ideges leszek.

jamesz 2011.01.26. 09:55:40

@éjjeli_alkesz: 20 éves csajok durvábbak ám mint a kommandósok, pia nélkül ki sem lehetne bírni:-)
Maga a műsor meg a "gyerekkel játszok éppen műsorsávban" van, úgyhogy olyankor nem ez megy:-)

jamesz 2011.01.26. 09:57:18

@lilakutyak: irigyek. Másik hajlanak meg csak azért, hogy a gyereknek enni adni tudjanak, ezek a suttyók meg csak lógatják a lábuk.

Amúgy több, és jobb feladat kéne nekik, aki meg nem vesz részt benne, az repülne. Így talán nem a legalja lenne ez a show.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.26. 12:34:12

@jamesz: Igen, de lehetnének irigyek az rtl-re is, és akkor legalább néhány hozzájuk hasonlónak adnák az rtl pénzét, amit egyébként a tulajdonosok, meg a kiszervezők költenek viszkikólára:) És épp az a bajom, hogy a saját fajtánkkal szembeni irígység még az ellenséges osztállyal szembeni pusztítást is lenyomja. Amíg nem nőnek ki ebből, addig szopni is fognak, ezt nem lehet külső behatással elérni.
süti beállítások módosítása