látens iszákos

Alighanem vagyunk pár százezren. Van rendes munkánk, családunk, hagyományos szociológiai besorolás szerint mi vagyunk a középosztály. Nem balhézunk, kötelességtudóan ellátjuk a dolgunk egész nap, hasznos, sőt tiszteltre méltó tagjai vagyunk a társadalomnak. De este, mikor magunk vagyunk, vagy ha buli van... Én bort iszom. Ha valamit nem a nyilvánosság előtt üzennél, íme az e-mail: ejjelialkesz@gmail.com

alkeszek

Utolsó kommentek

szakirodalom

GA

Címkék

absztinencia (9) abszurd (1) ajánló (1) aknakereső (1) alekosz (1) alkesz típusok (1) alkohol (17) alkoholfogyasztás (1) alkoholista típusok (2) alkoholizmus (16) alkohol és gének (1) álszentek (2) anonim alkoholisták (1) antialkoholista troll (1) átbaszás (1) ázsiai gének (1) balaton (1) barátok (1) betegség (1) blog (1) boci az óriás (1) bor (28) borhamisítás (1) borkultúra (1) bor jótékony hatása (2) buék (1) bulizás (2) büntetés (1) caol ila (1) céges buli (1) churchill (1) countdown (1) csajok (1) család (3) daniels (1) diéta (1) diszkrimináció (1) edgar allan poe (1) edzés (1) egészség (6) életérzés (1) életmód (14) életvezetés (2) énblog (2) enzimek (1) évforduló (1) falusi turizmus (1) foci vb (2) fröccs (2) gének (1) gépszíjas (1) goldenblog (1) görögök (1) grúzok (1) gyerek (1) györköny (1) gyúrás (1) hazaút (1) hellókarácsony (1) hírek (2) híres (1) híres (1) híres iszákosok (7) hiúság (1) hosszúlépés (1) így isznak (1) irodalom (1) iszákos (2) iszákosok (3) iszákosok védőszentje (1) ittas vezetés (1) ivási szokások (13) ivászat (3) jack (1) james hetfield (1) jellinek képlet (1) jerking (1) józanság (1) kádárrendszer (1) karácsony (2) kiskorúak védelme (1) koktél (1) konferencia (1) közélet (2) középkor (1) kult (2) kultúr (2) kultúra (3) kurvák (1) látens iszákos (1) leszokás (3) máj (1) májvédő diéta (1) májvédő gyógynövények (1) májzsugor (1) máj védelme (1) másnaposság (2) másnapossság kezelése (1) médiatörvény (1) mérsékletesség (1) mérték (2) mértékletesség (4) metallica (1) minőségi bor (1) műalkohol (1) munkáltató (1) nagyivó (1) nagyivók (1) négy lépés (1) női egyenjogúság (1) nők (2) nyár (1) ókor (2) okosság (2) olaszország (1) online berúgás (2) oroszok (3) osbourne (1) ozzy (1) pálinka (3) pezsgő (1) pia (1) pincefalu (1) pincehegy (1) posztalkoholos állapot (1) pszichológia (1) ráivás (1) régészet (1) regisztráció (1) rendőrség (1) részegség (5) részeg csajok (1) retro alkesz (1) rock (1) róma (1) roncsfilm (1) rum (1) scotch (1) single malt (1) sör (6) sor (1) sörhas (1) statisztika (1) stohl (1) svábok (1) számvetés (1) szent bibiána (1) szent mónika (1) szilveszter (2) szintentartó alkoholista (1) szorongás (1) szümpozion (1) szüret (1) tablettás bor (1) tamada (1) thrax (1) tolerancia (1) tömény (2) történelem (3) törvény (1) tudomány (2) tudomény (1) vallás (1) való világ (1) védőszent (1) vendéglátás (1) veszély (1) vodka (6) whiskey (1) whisky (2) winston (1) zene (1) Címkefelhő

Ozzy-gént mindenkinek

2010.11.21. 17:52 éjjeli_alkesz

Nem úszhatjuk meg, be kell számolnunk arról az emberről (?), akinek orvosai azt állítják, szakmájuk szabályai szerint semmi nem indokolja, hogy az illető életben legyen. Ő ugye Ozzy Osbourne, 62 éves, és világ életében vedelt, mint a gödény, biztos, ami biztos alapon rendesen drogozott is mellé, ennek ellenére némi parkinson-kóros kézremegésen túl – amit amúgy a dokik nem tudtak összefüggésbe hozni a züllött életvitellel – nagyszerű egészségnek örvend. Ahogy maga fogalmazott: "Kíváncsi voltam. Adott több úszómedencényi pia, amit magamba öntöttem, továbbá elképesztő mennyiségű kokain, morfium, nyugtatók, köhögésszirup, LSD, Rohypnol… amit csak fel tudsz sorolni… Igazából nincs hihető orvosi magyarázat azt illetően, hogy miért vagyok még mindig életben. Talán a DNS-em válasszal szolgálhat."

A szerző nem genetikus, és ezúttal nem tett többet, minthogy a gúgli segítségével elolvasott 8-10 cikket a témában, azok összegzése olvasható itt.

Brit tudósok

A bulvárhírek szokás szerint felszínesek, de nézzünk kicsit szét ezen a szemétdombon. Aki netán nem tudná, amerikai kutatók teljes génvizsgálatot végeztek a Sötétség Hercegén. Ma még ilyet az SzTK-ban mi nem kérhetünk TB-alapon, de pár éven belül sokak szerint nem kizárt, hogy az orvosi diagnosztika alapvető kelléktárának része lesz az ilyesmi, akár, mint ma az egyszerű vérkép. A vizsgálat az alany részéről ma sem több egy kis vérminta szolgáltatásánál, de a személyes géntérkép jelenleg még úgy 80.000.000,- forintba fáj.

Sokat inni mindenki tud

 A mi blogunk szempontjából három lényeges dolgot találtak a kutatók Ozzy génjeiben. Az egyik (hasonlóról már írtunk korábban is) az, hogy az alkohol lebontásáért felelős szervek működését, az anyagcserét, és az alkohollal közvetlenül birkózó enzimek működését szabályozó gének e csodás művésznél (de sok, főleg európai gyökerű átlagembernél is) úgy működnek, hogy az átlaghoz mérten sokszorosan több alkoholt is pikk-pakk lebontanak. Szemben sok kelet-ázsiai szerencsétlennel, akik ugyancsak a gének szeszélye folytán egy pohár bortól felfordulnak. 

 Ez még semmi, úgy sejtem, ezzel a génvariánssal én is rendelkezem, irgalmatlan mennyiséget meg tudok inni, ha akarok. Csakhogy a lebontott szesz után visszamaradó rengeteg méreg engem előbb-utóbb kicsinálna, őt, a Herceget, viszont nem. Nos, ez az igazán huszáros rész a dologban; olybá tűnik, hogy a génjeinek hála a szervezete a káros anyagok lebontását és eltávolítását is olyan tökéletesen végzi, hogy annyi károsodás sem éri, mintha világ életében csak tiszta forrásvizet vizet ivott volna. 

 A harmadik dolog a függőség kérdése, hiszen aki büntetlenül ihat mértéktelenül, az ezt nyilván meg is teszi, és ha másban ellenálló ugyan, az addikció ellen nincs beoltva. Vagy mégis? Ismét a gének... A függőség kialakulása szintén bonyolult folyamat; egyes gének képesek arra, hogy az idegsejtek közti kommunikációt befolyásolják, ezzel függőség kialakulását legalábbis lassítsák. Ozzynak ebből is jutott. (Állítólag a művészi kreativitás mértéke is erre felé dől el a gének szintjén). Tegyük gyorsan hozzá, hogy ennek ellenére masszív alkesz és drogfüggő lett, tehát az tétel megerősítést nyert, hogy a gének csak bizonyos lehetőségek bekövetkeztét valószínűsítik, végül mindig mi döntünk. Ozzie döntött, és sikerült is minden akadályt leűzdve alkesszé lennie, de ha minden igaz, már leszokott. Szintén a gének furcsa játéka lehet, hogy Osbourne lánya, Kelly szintén alkoholista és drogfüggő, ráadásul ugyanabban a szanatóriumban kezelték, mint egykoron a papát.

Neander-völgy, Gattaca

 Az már csak hab a tortán, hogy a DNS-vizsgálat alapján Ozzy távoli felmenői közt neandervölgyiek is akadnak, ezzel igazolást nyert egy vitatott, de legalábbis nem annyira közismert történelmi tény, miszerint a modern ember ősei párosodtak a Neanderthaliakkal, mielőtt kiszorították őket a létezésből.

 És még egy kérdés, amolyan gattacás sci-fi felvetés: ha a modern tudomány révén biztosan tudjuk, hogy öröklött, vagy manipulált génjeinknek hála tartósan és büntetlenül vedelhetünk, akkor mit teszünk? Ugye nem csak arról van szó, hogy 90 éves korunkig minden este vidáman leisszuk magunkat. A társadalmi elvárásoknak így is, úgy is meg kell felelni, meló, család, autóvezetés stb. De ilyen feltételek mellett az esti, kötelezettségeink letudása utáni bebaszások ellen hirtelen semmilyen érvet nem tudok felhozni. 

 Bárhogyis van, tisztelegjünk a mester előtt, aki önzetlenül alávetette magát a vizsgálatnak. Ki tudja, egy napon talán az Ozzy-gén segítségével mentesül a TB-kassza az alkeszek okozta tehertől, és a hipochnder piások is manipulált Osbourne-génekkel rohannak a borkóstolókra. 

Íme egy klasszikus:

55 komment · 1 trackback

Címkék: rock alkohol ozzy osbourne gének híres iszákosok

A bejegyzés trackback címe:

https://latensiszakos.blog.hu/api/trackback/id/tr252462267

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: mcse training 2019.03.20. 21:17:39

A vásárlók előttt alázzák az alkalmazottakat - Munkahelyi (T)error

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beton Nt 2010.11.21. 18:58:22

nagy példakép
(gén)példa-kép :)
bárcsak mindenki ilyen csodálatosan használná ki az adottságait :)
mi hobby-piások vagyunk a mesterhez képest asszem - és néha még ezt is soknak érezzük

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.21. 23:32:41

@medenke: igen, mindenki foglalkozzon azzal, amihez ért, és amire a képességei is feljogosítják. :)

....updételtem is egy kicsit, sikerült a vázlatot élesíteni a nagy ebéd utáni kapkodásban:S bár nincs nagy különbség :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.21. 23:55:25

ja, és a vizsgálat végén javasolta, hogy hívják be Keith Richardsot is, mert ő talán még jobb alany egy ilyen kutatáshoz.:)

Barman's Choice · http://scotchwhiskyblog.wordpress.com 2010.11.22. 01:08:57

@éjjeli_alkesz:
Gyakorlatilag Ozzy és Keith Richards kapcsán most zajlik a földi tudás maximumán a bizonyitása annak,hogy a földönkivüliek már rég köztünk vannak:)

vegteleneskeptelen 2010.11.22. 09:32:19

Azt a "befojásol"-t kérlek, kedves posztíró, javítsd ki "befolyásol"-ra, mert olvasván a cikket, nyelvtannácik génjeit érzem nyiladozni magamban :D

Amúgy remek a poszt, mint azt már megszokhattam ettől a blogtól, indulása óta követem és az egyik kedvencem, respect.

wpet 2010.11.22. 09:55:27

Jó adottség ez, irigylem is érte. Ő volt az, aki folytatólagosan annyira odaverte magát, hogy a 80-as évek kiestek az emlékezetéből. De lehet, hogy a 70-esek is.

wpet 2010.11.22. 09:56:49

Vízből veszi ki az ozzy-gént.

elzee 2010.11.22. 11:06:58

@wpet:
lehet, de attól függetlenül jó zenéket írt akkor is... :)

wpet 2010.11.22. 12:59:10

@elzee:

Ezt ő mondta magáról...már úgy értem a kiesett 80-as (vagy 70-es) éveket.
Nekem nem a kedvencem zeneileg, de tisztelem a munkásságáért, meg a toxikomániát sikeresen túlélő szervezetéért.

wpet 2010.11.22. 13:07:29

@éjjeli_alkesz:

Egy ősapától származnak, ez tuti.
Ozzy, Keith Richards, Iggy Pop, Steven Tyler, William S. Borroughs, Joe Perry, Slash, és féltesó lehet J. Cash meg Dave Gahan.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.22. 13:42:30

@vegteleneskeptelen: úhh, én is mindig felháborodok, ha ilyet látok leírva.:) köszi.

@wpet: ja, Iggynek van egy régi koncertvideója, ahol az első pár percben próbálják nekitámasztani valaminek, mert állni nem tud, de elég üzembiztosan énekel. nem úgy, mint Paksi Endre:)
www.youtube.com/watch?v=y4hPnZUMBwA

wpet 2010.11.22. 14:22:30

Amit linkeltél, azon csak odaviszik a mikrofonhoz, és onnantól már megy magától, sőt, táncol is :)
Néha elfelejt belépni időben.
Paksi nem érdemli meg, hogy együtt emlegessük a Hall of Fame Survivors tagokkal.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.22. 15:43:34

@wpet: és akkor már Hunter S. Thompson-t se hagyjuk ki!

elzee 2010.11.22. 16:54:35

egyébként döbbenetes, hogy a hangja szinte alig változott valamit az utóbbi negyven évben... a pia ellenére.

wpet 2010.11.22. 18:47:55

@lilakutyak:

Gondoltam rá, gondoltam! De ő főleg kokós volt, nem?

korxi 2010.11.22. 19:11:41

A felesége azt nyilatkozta (legalábbis egy bulvárban ezt olvastam), hogy az atomháborút csak a csótányok élnék túl, valamint Ozzy és Keith Richards.

wendytesztaburger 2010.11.22. 20:18:56

És szerintetek Ozzy pláne Keith Richards olyan nagyon fittek és egészségesek? Szerintem ez csak egy médiahekk. Keith Richards konkrétan pontosan ugyanúgy fest mint a sarki kocsmába micisapkában és papucsban becsoszogó leépült, elbutult, üres tekintetű lepukkant 60-as idült alkoholisták, gyanítom az egészségügyi problémái is hasonlók lehetnek. Az egy dolog, hogy mindketten életben vannak. Azért annyira nem könnyű meghalni. Érdekes mdon pár éve Ozzyról csak azt lehetett hallani hogy le van épülve, járni is alig tud stb. Azért örülök, hogy már jobban van, remélem tiszta is marad és öreg korára képes lesz teljes életet élni.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.22. 23:16:07

@wendytesztaburger: biztos van ebben médiakamu, de azért Ozzy vagy 40-45 évet vedelt, drogozott, és ez minden létező ismerőse szerint valami eposzi méretet öltött (ld. @korxi hsz-ét is :)). Ehhez képest az MTV-n néha láttam realityját, pár éve, és nem hogy a szétivott 40-es alkáknál, de az átlag, 60 évesnél is energikusabbnak tűnt. OK, smink, egyebek, de a mozgása, a viselkedése a legkevésvé sem a nyáladzó, leépült figurát mutatta.

Sőt, világszete turnézik, nemrég nálunk járt, aki látta, el volt alélva. Azért egy kétórás metálkoncertet frontemberként 62 évesen lenyomni sok absztitnens is szeretne, de hiába.

Csak van valami ezekben a génekben.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2010.11.23. 00:05:57

"aki dudás akar lenni, pokolra kell annak menni". valószínűleg sem Ozzy, sem Keith Richards nem alkotott volna olyat, amilyet, ha valami wellnesscentrumban számolgatták volna a pulzusukat. az ilyen alkotók elég magas fokon égnek, aztán vagy bírják a gének, vagy nem (lásd Bon Scott, Cobain, stb). abban biztos vagyok, hogy egy kertvárosi kutyasétáltatós-egészségcentrikus életvitel mellett nem jött volna ki belőlük az az életmű, ami - és még nincs is vége:)

serpentin (törölt) · http://www.bridzs.hu/ 2010.11.23. 01:48:37

ebben Lemmy a legnagyobb, és ezt Ozzy a könyvében el is ismeri

vidor 2010.11.23. 07:16:36

@serpentin: Lemmy pedig valami olyasmit írt a White Line Fever című könyvében, hogy az orvos szerint valószínűleg meghalna, ha normális embertől kapna vérátömlesztést (és vice versa).

Alhazred 2010.11.23. 07:21:05

pont akartam mondani, hogy lemmy a király ezen a téren is.

lüke 2010.11.23. 07:37:30

az alkohol fertötlenit,
O elmondása szerint soha nem volt még józan,
szerintem az elvonásvban halna meg
ellenpélda: Eric Clapton

lüke 2010.11.23. 07:38:05

@vidor:
aha
s ha nem ,akkor azért

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.23. 07:43:31

annyukat a neandervölgyieknek. nekem már a tegnapi fél liter bortól is megfájdult a fejem :):)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.23. 08:04:40

Ennek örömére megosztok veletek egy frissen költöttet legendás kétsorosaim közül:

Asszonyom, azt hinné, kanmacska rivall -
de ebben a dalban ős Neandert hall.

Marco Soprano 2010.11.23. 08:24:27

Hagyjuk mar ezt az Ozzy gen dumat. A helyzet a kovetkezo: eveken at ivott, drogozott o is es Keith Richards is, de! Minden mamoros turne utan - es kozben - volt penzuk elmenni regeneralodni, Keith kb 4X volt egy svajci klinikan, amit atlagember nem engedhet meg maganak. Szo sincs itt csodagenekrol, csak dollarmilliokrol amelybol el lehet menni Hawaii-ra, draga elvonokurakra, pihenni nyugodt helyeken, feltoltodni minosegi etelekkel stb. Ha az utcan drogozott volna mar regen halott lenne. Mind a 2. Ennyi.

wpet 2010.11.23. 08:47:33

@Marco Soprano:

Ezt sok olyan sztár is megtette, aki kevésbé volt lendületben, oszt mégis elpatkoltak.
Az utcai drogosok azért halnak meg, mert fertőzött tűt használnak, illetve az anyag nagyon változó minőségű/összetételű, így sokkal könnyebben jön az aranylövés. A regenerálódás, a jó minőségű élet/feltételek meg adja a többi pluszt.

Marco Soprano 2010.11.23. 08:57:48

@wpet: Biztosan igazad van. Ozzy egy a 6 milliard ember kozul aki teljesen mas genterkeppel rendelkezik. Mind egyformak vagyunk kiveve ot. Vegul is mi mas magyarazat lehetne erre, nem igaz?

BP80 2010.11.23. 09:09:18

Azert van aki nem birja.

Zakk Wylde ha jol tudom eleg durva problemakkal kuzd (gyogyszerezes elete vegeig), Slash-nek meg mar befigyelt a pacemaker.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.23. 09:21:33

@wpet: nem, HST nyomott mindent miközben vedelt, mint az állat.

Az utcai drogosok közül viszonylag kevesen halnak meg túladagolásban. És akik túladagolásban halnak meg, sokszor azoknak sem csak a cucc sok, hanem leromlik annyira az állapotuk, hogy a szükséges adag már sok lesz. Ez végülis túladagolás, de tisztességes egészségügyi ellátás mellett ez nem jelenne meg. Én egyetértek Marco Sopranoval, ez nagyon nagy részben pénz kérdés, kis részben alkati kérdés, és ez a kettő együtt meg leginkább szerencse kérdése.

Szerintem azoknak a sztároknak, akik belehaltak az ivásba meg a drogokba, nem volt olyan hátterük (család, barátok, menedzserek), akik segítették volna őket. Úgy tudom Ozzynak gyakorlatilag a seggét is a felesége törölte, azt ha anyu aszonta, most regenerálódás, akkor hajrá.

Hajnóczy Péter 39 évesen belehalt az ivásba, mert nem volt senkije. Weöres Sándor 76 évet lenyomott, mert az asszony időnként bezárta. Szerintem ez a titok.

Kivlov 2010.11.23. 10:39:41

hehehe.
ozzy papa...

Grofesz 2010.11.23. 10:46:56

"némi parkinson-kóros kézremegésen túl – amit amúgy a dokik nem tudtak összefüggésbe hozni a züllött életvitellel"

Hülyeség.
A rendszeres alkoholfogyasztás súlyos károsodást okozhat az idegrendszerben, ennek - és az elvonási tüneteknek - pedig egyik látványos jele a kézremegés.
Ehhez még orvosnak sem kell lenni, egyértelmű az összefüggés.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.23. 11:00:14

"Meglátták, hogy remeg e kéz,
s már mindenki engem ekéz."

wpet 2010.11.23. 11:17:28

@hillaby:

:) ez jobb volt, mint az előző, formában vagy...

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.23. 11:19:35

@wpet:

Köszönöm, köszönöm, köszönöm;
jobb vagyok, mint Gyurcsány Öszödön.

wpet 2010.11.23. 11:27:34

@hillaby:

Kész vagy :)
Nálam van az ittasságnak egy olyan foka, amikor mindenre tudok valamilyen dalszöveggel reagálni, bár nem mindig dalban adom elő.
Sok-sok éve volt egy oldal valahol a neten, hogy "kétsorosok" (vagy valami ilyesmi, talán freewebes), ahhoz nem volt közöd?

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.23. 11:34:18

@wpet: Nem, de volt itt a blog.hu-n egy haiku blog, oda néha írtam. Sajnos már nincsen, pedig tök jó volt. Toshiro csinálta.

wpet 2010.11.23. 12:10:23

Maradok még kicsit offban,
idézek egy verset onnan.

"Azért lök a mankós kamut,
mert megdugta egy kankós mamut."

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.23. 12:39:14

Az egyik leghíresebb ilyen még a HIX móka idejében volt a kétsoros alapítvány. Sajnos csak az eszkimó válóperre emlékszem:
Osztozunk a husky felén,
veld van a fasz ki, Helén.

wpet 2010.11.23. 13:10:17

@lilakutyak:

:)
Volt ott egy olyan, hogy

Műszaki hiba az Állatkertben

Hibáztak a szakik máma
Megcsappant a makik száma.

wendytesztaburger 2010.11.23. 17:09:14

@éjjeli_alkesz: persze, hogy van genetikai oka is az erős szervezetnek, és nyilván Ozzynak is mákja volt a leosztással, csak jelezni9 akartam hogy azért osszuk el kettővel a dolgot. egyébként érdekelne, hol lehet hozzáférni a konkrét forráshoz (gondolom vmi tudományos folyóiratban leközölték), mert én már kerestem de nem találtam semmit, csak a híreket.

korxi 2010.11.23. 20:46:28

@wendytesztaburger: Egy olyan módszertani jellegű kérdést tettél fel, ami már úgy általában a blogon, mint konkrétan ebben a posztban is rögtön az elején tisztázva lett: ez nem tudományos kutatás összegzése, de még nem is disszertáció, vagy szakdolgozat, hanem blogbejegyzés.
Ha szó szerint érted, hogy "érdekelne" (tehát nem számonkérés-jellegűen kérded) hol lehet konkrét, akár tudományos igényű forráshoz hozzáférni akkor oké. Én is gondoltam, hogy utánanézek, de még csak a próbálkozásig sem jutottam el, sajna.

wendytesztaburger 2010.11.24. 00:03:20

@korxi: úgy értettem hol lehet konkrét, tudományos igényű forráshoz hozzáférni, nem kötekedni akartam.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.24. 08:03:38

Hillaby: Neandervölgyi őszi dala

Búcsúzunk a jó időtől,
vállainkon őszi őzbőr.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.24. 08:32:09

@wendytesztaburger:

a ragrímekkel magyarázkodó blogger kétsorosa:

nincsen forrás, tudományos
csak amolyan bulváros

na de komolyan. általában, ha olyan a téma tudoményosigénnyel utánanézek a dolgoknak, ezúttal egy valag, részben ellentmondásos cikk után feladatam. de minden cikkben megjelölték az amcsi céget és egy-két nyilatkozó tudóst, aki akar ezen a vonalon guglizhat tovább.

hirtelen pl.:
www.nypost.com/p/news/national/new_study_shows_rocker_ozzy_osbourne_N1uA3Olx22SIJlmIRRHfmK

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.24. 08:37:26

egyébként szerintem mindenki ismer 80+ bácsikat, akik napi 2-3 liter bort iszogatnak. ha valaki őket is megvizsgálná, kb.arra jutna, mint Ozzynál.

az a baj, hogy ez képesség génvizsgálat nélkül csak empirikus módszerrel deríthető ki, és ha az nyer megállapítást, hogy sajnos a keresett génvariánsok nincsenek meg, az eredményt nem lesz már hová kiküldeni.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.24. 08:38:42

@hillaby: nem gondoltam, hogy erre bármely napszakban képes vagy XD

Tycho.Brache 2010.11.25. 16:22:59

@lilakutyak: A kétsoros alapítvány tagjait személyesen ismerem, egyiküket sajnos már csak múltidőben. Megjelent könyvben is a munkásságuk "A vers nyalóság" címmel.
A legjobban az alábbi kétsorosuk tetszik - és e bloghoz is ez illik legjobban:

IN
NI

wendytesztaburger 2010.11.26. 07:23:28

@éjjeli_alkesz: köszi.

Hát nagyon kíváncsi vagyok, hova vezet ez a vizsgálat, azt hiszem még eléggé az elején vannak a dolognak.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.26. 17:11:27

@Tycho.Brache: akkor csinálhattam volna négyzet alakú táblára is a feliratot az INNI grafikámra: lilakutyak.blog.hu/2010/11/09/inni_abszolutum

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.12.14. 13:53:37

Update: langologitarok.blog.hu/2010/12/13/ozzy_osbourne_megint_konyvet_ir

Asidotus 2010.12.24. 16:40:50

Meeg lett itt említve Lemmy, ő egyszer azt nyilatkozta, hogy ő sosem nyúlt a heroinhoz, és azért él még.

Szerintem is, az itt említettt művészek az átlagnál sokkal jobb adottságokkal rendelkeztek a toxikus anyagok fogyasztásának tolerálásában, másrészt, viszont rendelkezésükre állt olyan ellátás, amivel ők ezt túl tudták élni.
Bon Scottot az alkohol csak áttételesen vitte el, mert ő részegen belefulladt a saját hányásába, nem közvetlenül az alkoholtól halt meg. Ez meg inkább pech kérdése.
süti beállítások módosítása