látens iszákos

Alighanem vagyunk pár százezren. Van rendes munkánk, családunk, hagyományos szociológiai besorolás szerint mi vagyunk a középosztály. Nem balhézunk, kötelességtudóan ellátjuk a dolgunk egész nap, hasznos, sőt tiszteltre méltó tagjai vagyunk a társadalomnak. De este, mikor magunk vagyunk, vagy ha buli van... Én bort iszom. Ha valamit nem a nyilvánosság előtt üzennél, íme az e-mail: ejjelialkesz@gmail.com

alkeszek

Utolsó kommentek

szakirodalom

GA

Címkék

absztinencia (9) abszurd (1) ajánló (1) aknakereső (1) alekosz (1) alkesz típusok (1) alkohol (17) alkoholfogyasztás (1) alkoholista típusok (2) alkoholizmus (16) alkohol és gének (1) álszentek (2) anonim alkoholisták (1) antialkoholista troll (1) átbaszás (1) ázsiai gének (1) balaton (1) barátok (1) betegség (1) blog (1) boci az óriás (1) bor (28) borhamisítás (1) borkultúra (1) bor jótékony hatása (2) buék (1) bulizás (2) büntetés (1) caol ila (1) céges buli (1) churchill (1) countdown (1) csajok (1) család (3) daniels (1) diéta (1) diszkrimináció (1) edgar allan poe (1) edzés (1) egészség (6) életérzés (1) életmód (14) életvezetés (2) énblog (2) enzimek (1) évforduló (1) falusi turizmus (1) foci vb (2) fröccs (2) gének (1) gépszíjas (1) goldenblog (1) görögök (1) grúzok (1) gyerek (1) györköny (1) gyúrás (1) hazaút (1) hellókarácsony (1) hírek (2) híres (1) híres (1) híres iszákosok (7) hiúság (1) hosszúlépés (1) így isznak (1) irodalom (1) iszákos (2) iszákosok (3) iszákosok védőszentje (1) ittas vezetés (1) ivási szokások (13) ivászat (3) jack (1) james hetfield (1) jellinek képlet (1) jerking (1) józanság (1) kádárrendszer (1) karácsony (2) kiskorúak védelme (1) koktél (1) konferencia (1) közélet (2) középkor (1) kult (2) kultúr (2) kultúra (3) kurvák (1) látens iszákos (1) leszokás (3) máj (1) májvédő diéta (1) májvédő gyógynövények (1) májzsugor (1) máj védelme (1) másnaposság (2) másnapossság kezelése (1) médiatörvény (1) mérsékletesség (1) mérték (2) mértékletesség (4) metallica (1) minőségi bor (1) műalkohol (1) munkáltató (1) nagyivó (1) nagyivók (1) négy lépés (1) női egyenjogúság (1) nők (2) nyár (1) ókor (2) okosság (2) olaszország (1) online berúgás (2) oroszok (3) osbourne (1) ozzy (1) pálinka (3) pezsgő (1) pia (1) pincefalu (1) pincehegy (1) posztalkoholos állapot (1) pszichológia (1) ráivás (1) régészet (1) regisztráció (1) rendőrség (1) részegség (5) részeg csajok (1) retro alkesz (1) rock (1) róma (1) roncsfilm (1) rum (1) scotch (1) single malt (1) sor (1) sör (6) sörhas (1) statisztika (1) stohl (1) svábok (1) számvetés (1) szent bibiána (1) szent mónika (1) szilveszter (2) szintentartó alkoholista (1) szorongás (1) szümpozion (1) szüret (1) tablettás bor (1) tamada (1) thrax (1) tolerancia (1) tömény (2) történelem (3) törvény (1) tudomány (2) tudomény (1) vallás (1) való világ (1) védőszent (1) vendéglátás (1) veszély (1) vodka (6) whiskey (1) whisky (2) winston (1) zene (1) Címkefelhő

Nem kívánom a bort. Wtf?!

2010.11.28. 14:34 éjjeli_alkesz

 

Van itthon egy állvány jó bor, vagy négyféle sör és valami pálinka is. Nézegetem így késő este, hogy melyik legyen, aztán töltök egy pohár tejet, és lefekszem. Húbazze, mi a fasz van?! Talán mission is complete? Na jó, nem, de azt kijelenthetjük, hogy a hiúság - a hipochondria mellett - a szeszelés másik nagy ellensége.

 

 

 

 Helyzetjelentés, úgy emberileg, mind orvosilag

Egy ideje felhagytam a magam által homokkőbe vésett szabályok követésével, mert úgy láttam, hogy megszűntek azok a pszichésen rögzült helyzetek, amiket veszélyesnek gondoltam. A tudatos, kontrollált szeszelés után jöhetett az "akkor iszom, ha megkívánom", persze továbbra is a társadalmi kötelezettségek szabta keretek között.  (Amúgy, ha valaki azt állítja, hogy aki magát figyeli, szabályok szerint iszik, az mindjárt alkesz, nos, őt nyugodtan vágjátok pofán. Az életmódváltás eleinte mindig ezzel jár, mindenféle tudatos önkorlátozással, amíg az új életmód automatice nem megy.) Így megesett, hogy három egymást követő napon is beseggeltem, aztán egy hétig semmi; de nagy átlagban, nagy szórással, a programokól is függően kialakult a heti négy üveg bor körüli fogyasztás. Biztos vagyok abban, hogy ez már a 'nem egészséges mérték' kategória, de abban is, hogy nem a bor fog végezni velem, viszont hozzájárulhat, hogy néhány évvel rövidebb ideig húzzam, már ha a természetes út jut osztályrészül, és a majáknak sincs igaza. Azt nem tudom, hogy ez 85 helyett 80 évet, vagy 60 helyett 58 évet jelent, de nem is nagyon számít, az én szintemen a viszonylag rendszeres borozás egy hatalmas, sok ismeretlenes egyenlet egyik tényezője.

Hiúságok máglyája

Igen ám, de ez a kényes egyensúly felborult pár hete, jelenleg már a két üveg is alig van meg, illetve most dolgozom rajta. Konkrétan a borozás iránti mostani közömbösségemnek az az oka, hogy elkezdtem edzeni, mint az állat. Pedig sosem érdekelt a testalkatom hiúsági szempontból. Ráadásul annyira szeretek zabálni és inni, hogy nem tudtam elképzelni olyan szituációt, hogy tudatosan koplaljak, salátázzak, vagy az evés téren más megszorító szabályokkal kössem meg a szervezetem igényeit. Mozogtam ugyan eddig is, de a bevitt és a leadott kalória egyenlege pozitív volt, így lassan de biztosan felhizlaltam magam odáig, hogy a hasam körfogata több, mint 1 m 5 cm. Ezzel a viszont a jelenlegi ruhatáram határmezsgyéjére jutottam, és ami még rosszabb, kurva hülyén nézek ki. Hogy mást ne mondjak, a honvédségnél rendszeresített kedvenc szíjam utolsó lukja sem ér be.

Sch. Norbi elmehet... 

Keveset enni viszont nem bírok, tehát minimális kompromisszumokra gondoltam. Mint például vacsora kenyér nélkül, na jó, kevés kenyérrel. Mivel az étvágyam végtelen, megfogadtam tapasztalt fogyizó csajok tanácsát, és főztem kurva sokféle-fajta zöldségből levest, faszán fűszerezve, tudjátok, ami eltelít, ha korog a gyomor, de nem hizlal. Na és persze semmi sör. Mindemellé kemény edzés, hetente ötször. Namost, ha ez így kialakul, a munka, és család által hagyott nem túl nagy űrt annyira kitölti, hogy alig jut időm bort nyitni, vagy ha mégis, akkor ott motoszkál, hogy bazmeg, itt gyúrok, meg zöldséglevesezek, kúrjam el az egészet egy üveg borral? Amiben annyi a kalória, mint amennyit két edzéssel leadok? Vagy egy pohárral, ami ki tudja hány perc futópad, ráadásul nincs is értelme egy pohárral inni? Szóval ez van most.

Persze tudom, hogy ez egy átmeneti dolog, leadok pár kilót, ilyen leszek, mint ez itt ni a képen, aztán minden marad a régiben. Csülök és száraz vörös.

59 komment

Címkék: edzés alkohol életmód diéta gyúrás mértékletesség absztinencia hiúság

A bejegyzés trackback címe:

https://latensiszakos.blog.hu/api/trackback/id/tr692478692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.28. 17:15:31

Húúbazmeg, Látens kolléga, most azonnal fordulj pszichológushoz!

Viccet félretéve, én is edzek, mint állat, heti háromszor három kilométert úszom, és végig gyorsban. Jövőre Balcsi átúszást tervezek...

Mindenesetre a napi 5 dl bort ha törik, ha szakad, megtartom. :)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.28. 17:27:39

Őszinte és kőkemény. Magam elé képzelem a helyzetet, ahogy ülünk a haverokkal a kocsmába, és valaki egy pohár szódát kér, mert fogyókúrázik. Inkább nem osztom meg, mire jutottam. Most már biztos, hogy nem vagy alkoholista. Bár a bortartódon maradt bornál is ezt mondtam.

(Megjegyezném, hogy én is találtam a spájzban egy nagyon régi bort, de én azért nem ittam meg eddig, mert nem tudtam róla. Mostanra vélhetően ecet.)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.28. 18:14:49

A nyálas kis metroszexuálisok nem isznak. Én sem iszom. De ne jöjjön itt senki dedukktív logikai levezetéssel. :)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.28. 18:44:35

@lilakutyak: Súlyos eset a Látens kolléga. Nem baj, majd amikor észreveszi, hogy hiába strapálja magát, mert a hurkák csak nem távoznak, szépen be fog termelni két liter bort és ráérez az élet igazi ízére. :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.28. 20:34:06

@hillaby: történelmi példák sora igazolja, hogy pár napon belül így lesz. de meg akartam örökíteni ezt a lelkiállapotot. aztán majd részegen újra elolvasom, és közben jókat derülök.:)

Beton Nt 2010.11.28. 21:36:30

Szerintem nem kell ilyen radikálisan gondolkozni.
Én futni járok egy héten 3x 8-10 km-t, de utána csak jobban esik 1-2 pálesz, meg egy kis bor :D

Szerintem vegyél vissza heti 3 alkalomra, mert az tartható és inkább a kenyérből vonjál le, mint a borból.

Ha végképp lemondtál a borivásról, akkor sorsold ki a maradékot a hozzászólók között... jobb, mintha ott porosodik a kamrában, vagy ecetté válik :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.28. 21:57:27

@medenke: nyugi, elfogy az. :) persze, hogy kapányszerű ez így, meg pár hét után az lesz, amit mondasz, szolíd heti két-három alkalom, és a heti 4-5 üveg bor.

de ami közvetve fontos, hogy egy ideje nem követek semmilyen stratégiát, ami a szeszelést illeti, rábízom magam a pillanatnyi hangulatra. azt hinné az ember elsőre az én előéletemmel, hogy ha az "annyit ihatsz, amennyi jólesik" üzenet eljut az agyba, akkor bebaszások követnek bebaszásokat. és lám, nem nő, hanem csökken a bevitel, akár egy ilyen apróság miatt, mint amiről a poszt szól. és ugye itt a sport nem úgy jött a képbe, hogy a borozás helyett kellett valami pótcselekvés. erre itt nem is gondoltam, mégis ez a mellékhatás.
uff

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.28. 22:19:12

@éjjeli_alkesz: Hú, nehogy már a sport miatt ne tudjunk inni... Túlzásokba nem szabad esni.

kukibéb 2010.11.29. 19:59:58

már tegnap akartam kommentelni, de inkább némi dudorászás közben váratlanul elájultam. nos, a téma szakértőjével állsz szemben, amióta az eszem tudom, fogyókúrázom, akkor is ha nem kell, és persze amit lefogyok azt mindig visszazabálom, de uncsi is lenne enélkül, elérhető cél mindig kell, a fogyókúra meg pont jó erre. viszont elképesztő lexikális tudással rendelkezem a témakörben. például a száraz vörösbor tök nem hízlal, sőt, fogyaszt, hm??

Beton Nt 2010.11.29. 20:30:19

Arra gondolt már itt valaki, hogy kéne egy fórum-szeszelést rendezni...
amolyan batyusféle... mindenki hozzna egy kedvencet, meg egyet a többieknek :)
Set és setting, mint a bélyegeseknél... könyebb lenne hozzászólni, lájkolni, meg minden

ez alkoholbetegek számára már tényleg veszélyes tartalom...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.29. 20:58:13

@kukibéb: na neeee...

kiszámoltam amúgy, ha csak a kalóriát nézem, 4 dl bor energiatartalma = 20 perc futás kalóriaigényével.

hmmm.

kukibéb 2010.11.29. 21:48:06

@éjjeli_alkesz: ne a kalóriát nézd, az faszság önmagában. szinte semmi szénhidráttartalma nincs, még cukrosok is tolják, mert csökkenti a vércukorszintet. és a fogyás-hízás lényege a vércukorszint, amíg fent van (kenyértől teszemazt, akár egy falattól is), addig minden raktározódik, ergo nő a beled, amikor lemegy a vércukrod, olyankor meg fogysz. a száraz vörös leviszi méghozzá durván, hízni képtelenség tőle. de tudod mit? én is mindent csak akkor hiszek el, ha megtapasztalom, szóval holnap miután edzettél és csupa alacsony glikémiás indexű cuccost fogyasztottál, nyugodtan igyál meg egy üveg száraz vöröset este, és hidd el nekem, hogy fogyni fogsz másnapra. ha meg mégis hízol, akkor lebaszhatsz, hogy masszírozzam a fejbőrömbe sok-sok év kemény munkával megszerzett (és amúgy tök felesleges) fogyózós tudását. jáj.

kukibéb 2010.11.29. 21:50:04

@medenke: te mire gondolsz, onlájn bekúrás és itt őrjöngene mindenki, vagy fész tu fész együtt piálásra? :D

Beton Nt 2010.11.29. 22:07:59

@kukibéb: fész tu fész
én merek úgy is :))

Beton Nt 2010.11.29. 22:09:00

@éjjeli_alkesz: nem is iszok akkor annyit amennyit futok...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.29. 22:28:24

@kukibéb:

nézze, tudományosan nem vágom, sose fogyóztam direktbe. naívan arra gondoltam, hogy elég, ha kisebb a bevitel mint a felhasználás. meg valamivel kevesebb szénhidrát, oszt majd lesz valami. de hiszek neked :)

ennek ellenére így sem kívánom egy kiadós edzés után a vöröset, itt van kitöltve, és csak fintorgok, mingyá' megérdemlek egy sallert.

@medenke: elvileg nem új piálási okokat akartunk kreálni ezzel a bloggal, hanem párat kilőni, de még bármi lehet :)
"látens iszákos blogtalálkozó" hííjj, ez keményen hangzik :))

kukibéb 2010.11.30. 08:05:21

@éjjeli_alkesz: ugyan már, édes úr, higgye el, részemről nem egy saller, hanem egy igen elismerő hátbaveregetés indulna el határozottan ön felé, ha véleményemet akarnám kifejezni jelenlegi törekvéseit illetően. de amúgy alapból ja, ha kevesebb a bevitel mint a felhasználás, fogyni fogsz előbb utóbb. de akkor sem árt tudományos alapokra helyezni, mert ugyanannyi idő alatt, kevesebb szenvedéssel sokkal többet lehet fogyni ha az ember utánanéz ennek-annak. még a vércsoportod lenne fontos tudnom és kincset érő tanácsokkal vérteznélek fel. jó, ígérem abbahagytam a hülye fogyózós észosztást, érzem ám, hogy már legszívesebben a cipőjével verne agyon mindenki. :DDD

kukibéb 2010.11.30. 08:07:32

@medenke: hát az biztos kemény lenne... bár szerintem földrajzi elhatárolódásaink miatt nem annyira könnyen kivitelezhető. vagy ti mind egy kupacban laktok?

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.11.30. 09:07:51

Hát földrajzilag el vagyok határolódva én is. Meg nem feltétlen tenne jót a gondosan felépített imidzsemnek, ha kiderülne, hogy egy üveg bor után már a páleszt se tudom megkülönböztetni a konyaktól:)

jamesz 2010.11.30. 10:11:46

Bullshit!!!!

Mert szerintem azt úgy kell, hogy kecske meg káposzta is.
Bort lehet, sört nem. Vagy max egyet.(Annak mi értelme...?!) Higgyél nékem, heti 3- 4 edzés van, meg nagy evések is.
Csak hát ugye mit. Mit sportolsz, és mit eszel.

Jómagam konditermezek+futok. Ez azért jó, mert kifejezetten zabálni kell hozzá. De nem csülköt lángossal. Csirkemell, rizs, ádövájz. Ezek elveszik az éhséget, tele vannak jó szénhidráttal és fehérjével. Attól is függ, ki hogy van elengedve. Én nem tudom megvenni a tökmagos teljes kiőrlésű lawfaszt, félbarna ilyesmi kenyeret viszont eszek.Kóbász helyett sonka, pizza helyett hal.Nyilván néha, mondjuk hétvégén rántotthús jahwoll, meg süti is.

Heti 3 edzéssel azért már tartható egy szint, és fejlődés is tapasztalható. Diéta, és edzés együtt rendkívül legyengít, nem érdemes.
Hétfő-szerda- péntek mondjuk edzés. Sport után (kivéve foci) az ember nem akar bezsibbadni, ilyen olyan biokémiai okok miatt a szervezet sem igényli különösebben. Ráadásul kurvára fárasztó dolog+ pikk-pakk kiüt bármi, akkor meg minek. Így aztán egyfajta megmagyarított svéd modell alapján a nem sportolós napokon csatt!

No így aztán a lelkiállapotom is helyben van, mikor a tükörbe nézek, meg aztán azt is tudom, hogy a pia okozta méreganyagot is magasabb hatásfokon égetem el.

Kb 18 éve csinálom így, a vérképem elég jó, tehát a módszer bevált:-)
(Sajnos jómagam inkább sörfogyasztó vagyok (a Kőbányai 2L-es alatt nem is kezdek), úh néha egy nadrágszíj fölé ereszkedő laza hasizom néha télen érzékelhető:-))

wpet 2010.11.30. 11:18:53

:)
Éjjeli kolléga alkeszblogja átalakul fitneszfasiszta bloggá. Én szerencsére nem hízom bármit eszem-iszom, még gyúrnom se kell nagyon.

kukibéb 2010.11.30. 17:04:48

@lilakutyak: nem bassz, egy világ omlott össze bennem :DDD

kukibéb 2010.11.30. 17:05:35

@kukibéb: vagyis persze ne bassz, no.

kukibéb 2010.11.30. 17:12:28

@jamesz: cöcö, így az olyanok nyomják, akik valami oknál fogva hosszú távon is működő mértékletességgel születnek, ja, persze, elméletileg tök igazad van. viszont valamiért nekem az a benyomásom éjjeli úrról, hogy erősen hedonista típus mint jómagam, akire néha rájön az agyfasz és olyankor gyorsan rendbevágja a kasztnit, aztán éli tovább az életét a vágyai szerint. pizza helyett hal, hülye vagy, előbb lőném főbe magam, mint hogy rendszeresen így döntsek. de amúgy az összes észérv melletted van ám nyilván, csak ha magamból indulok ki, én speciel képtelen vagyok tartós egészséges életre, pár hétig-hónapig sport, csupa egészséges kaja, szauna, aztán beleszeretek magamba újra, hogy jaj de szépi vagyok, ekkor úgy döntök, hogy na, akkor most már jól is akarom érezni magam és kezdődik elölről... végülis ez is egy életmód, hát ezt dobta a gép. de a személyiséget mindig bele kell kalkulálni, van aki képtelen mindig ésszerűen élni. például én, na.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.11.30. 18:09:30

hé, várjatok, rossz helyre jöttem? Ez az alkesz blog?

Ja, tudom, Goldenblog, életmód...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.11.30. 23:05:38

@hillaby: úgybizony.

különbenis, az a lényeg, hogy úgy akarunk inni, hogy közben minimalizáljuk az egészségkárosodást. ehhez hozzátartozik a sport és a diéta. nicht Wahr?

a fenti kommentek szerint jól látható, hogy látens iszákos törzsolvasóink egészségesebben élnek, mint Béres Alexandra és Schobert Norbi együttvéve.
ezért bátran hívok meg mindenkit már most a blog 50. szülinapjára, 2059. novemberének második szombatjára.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2010.12.01. 11:48:30

Hillaby: Autós horror

-Elmértem az italt tán?
Ránk támadt egy bitang klán!
Ki lehet e nagyon randa
furcsa véres alak, Szandra?

-Azt hiszem, itt nincs mit nézni,
mert jönnek a zombik, bébi!
Mire kétszer szétnéző'
rádomlik a szélvédő.

jamesz 2010.12.01. 13:17:04

@kukibéb: jah csak bazeg kár hogy még nincs test/fejátültetés, vagy ozzy/churchill gén mindenkinek.
Én szeretek inni, nem is mindig módjával.Meg még egy jó csomó mindent. Ahhoz hogy ezt minél tovább lehessen élvezni szükséges karbantartani a testet. Jó persze embere válogatja, de ezek szerint a kocsid is egy szutyok, amit nem ápolsz, csak adod neki azt jóvan?

Pizza helyett hal,mert jó helyen kell enni. Írtam ezt is. Én baz, enni is imádok de nagyon. A hedonista az élet örömeit élvezi, de ebbe miért ne tartozhatna bele a sport/mozgás? Az eleje nehéz csak úgyanúgy mint minden másnak, aztán bele lehet jönni.
Mondjuk aki életében nem mozgott, ilyen olyan okból az inkább tényleg diétázzon. (Ahhoz azért több akaraterő kell ám, mint a sporthoz).
Nem jobb tovább élvezni az egészet.
(Persze tudom én sexdrugandrockenról, jeah)

jamesz 2010.12.01. 13:27:18

@éjjeli_alkesz: jah pont erről van szó.Hogy látens iszákos, ugyebár.

kukibéb 2010.12.01. 15:18:55

@jamesz: én meg azt írtam kétszer is, hogy igazad van. :) meg hogy ügyi vagy, hogy így csinálod, én trébb jellem vagyok mint hogy hosszútávon kitartsak ésszerűen. de ez inkább a kajára vonatkozik nálam, azért az nem mindennapos, hogy piálnék, főleg nem, hogy sokat, becsúszik, néha csúnya végem is van, de azért az sem okoz semmi gondot, hogy esetleg hetekig nem iszom - ha meg nagyon rámjön veszek egy üveg bort általában és annyi. szóval én inkább az ésszerű kajáláson kínlódok folyton, simán megy a diétázás meg a zabálás is, de a normális étkezés hosszútávon valahogy nem. na mindegy, mindenkinek van keresztje ugyebár.
@hillaby: király a versike, tök felröhögtem :DDD

jamesz 2010.12.01. 15:35:11

@kukibéb: szkúzi sire!:-) Az akarat nagy úr, vagy mi.

Jut eszembe szeretném megosztani a tisztelt urakkal,hogy valódi sárgabarack (ilyen gyümölcshiányos időben!!) pálinkámat beszereztem. Annyira gyümölcs, hogy már meg is fosatott!!:-D
Igaz 4 feles volt éhgyomorra, kis muskotály utána, úh. jogos. Idei főzet, mondjuk még nem annyira kiforrott, de a számban volt a barackíz még egy órán át is, hinye.

kukibéb 2010.12.01. 19:25:25

@jamesz: milyen sire??!! ne legyél már osti, én nő vagyok vazz. egyben azért is reklamálnék, hogy csak az urakkal osztod meg a pálinkás kínjaid, szót sem ejtve a jelen lévő hölgyekről, bár ha engem pasinak hittél, akkor végülis oké. én meg hillabyt nőnek nemrég, szóval belátom, hogy előfordul. :D

jamesz 2010.12.02. 11:17:19

@kukibéb: Nő???????!
Hűűűűűhha, nagy elnézést, egyben nagy riszpekt is:-DDDDD
Há most jobban meglepődtem mint a sóderklubos nőkön.

Milyen kín, csupa örömebódottá.

wpet 2010.12.02. 12:18:38

@jamesz:

A pálinkád remek lehet, igazából az lett volna az érdekes, ha négy felestől nem fosol! :)

kukibéb 2010.12.02. 12:55:07

@jamesz: ja, átjött ám, hogy fasza volt a pálinkád, csak én előszeretettel alkalmazom a kín-kínlódni kifejezést, nemtom miért, csípem. szóval pálinkás kínjaid = pálinkával kapcsolatos sztorid.
de baszki a profilképem a kis hülye szőke patkánylány a macskafogóból, a kuki, hát választaná ezt pasi?? vagy lehet nem látszik, elég homály végülis. és most senki meg ne próbáljon kocsmapultot döngető enyhén bajszos matrónaként elképzelni, mert 1. nyakonbaszom ha találkozunk 2. nem igaz, szépi kedves szőke mosolygós vagyok. és csipkefinom hölgy, ugye lilakutyák barátom. punktum.

@hillaby: jóvanna, megérdemlem a (természetesen mély basszus hangon elhangzó) pofánröhögést. :DD

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2010.12.02. 13:05:28

@kukibéb: a szőke túl gyakran változik, de a többit megerősítem.

kukibéb 2010.12.02. 16:53:43

@lilakutyak: igaz, az "általában szőke de néha vörös vagy barna" az jobban leírja a helyzetet. és köszönöm a gyors megerősítést, gyanítom abból is fakad, hogy tudod, hogy te lehetsz az egyetlen akinek sansza van az egyes pont megvalósulására, úgymint tockos. :D

kukibéb 2010.12.02. 18:40:50

de amúgy a lényegi kérdés: látens iszákos kolléga, tart még a fittnessz őrület, vagy azért már visszavettél a tempóból???

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.12.02. 23:31:21

@kukibéb: eddig minden nap megvolt a héten a penzum, szittyó meg össz-vissz két pohár bor. de a hétvége a brutális, féktelen ivászaté lesz, két napon át, három buliban kell helytállni. ehhez is kell a jó kondi. :)

jamesz 2010.12.03. 09:11:28

@wpet: muha, egy fél liter elfogyott 2,5 nap alatt...rám meg már vigyorogtam a munkahelyen, miért megyek ki soxor:-)

Na mindegy, most teázok.(Brr)

jamesz 2010.12.03. 09:15:38

@kukibéb: nem nézek avatart, csak összezavar.
Meg aztán már ne is haragudj, de ebben a témában nővel találkozni nem az a megszokott dolog-értem ezt minden előítélet nélkül.
De én libernyálas vagyok ebben a témában, csak most már ne kelljen többször elnézést kérnem vakságomért. Na.
;-)

Casus Belli 2010.12.03. 11:15:29

Ejjeli Alkesz! Asszem én rájöttem.
Most már biztos nem vagy alkesz.
Te egyfajta különleges "social drinker" vagy, akinek az otthoni esti saját magadra fordított idő is social event-nek számít:) (ami emellett ezek szerint elhagyható, tehát sztem nincs gáz)
Hasonló helyzetben vagyok én is, egy durvább időszak után, amikor a hétvégi tivornyák mellett hétköznap is becsúszott a heti kb. 2 nap alkoholizálás, most élethelyzet változás után abszolúte nincs ingerenciám hétköznap akár még egy pohár borra/sörre sem. A hétvége viszont szent, de ez más dolog. Asszem az 5 napos absztinencia megfelel az itt olvasott svéd kúrának.

kukibéb 2010.12.03. 15:27:43

@éjjeli_alkesz: úristen, nem semmi hétvégének nézel elébe, tök irigyellek, de vigyázz, ilyen spártai napok után minden pikk-pakk fejbekúrja az embert, szóval ne a szokásos mennyiséget döntsd le. :)

@jamesz: szerintem egyszer se kellett volna elnézést kérned ám. na. :) milyen témára gondolsz ahol szokatlanok a nők? a diétás-sportosra?? :D amúgy félre ne érts megint, értelek ám, csak vérszívó alkat vagyok. persze, lehet, hogy szokatlan ha nő hozzászól ilyesmihez, az viszont biztos nem ért meglepetésként, hogy a nők is isznak. :D én legalábbis nem ismerek absztinens csajokat... legfeljebb nem keverednek ide erre a blogra, velem meg megesett. :)

wpet 2010.12.03. 17:39:08

@kukibéb:

éjjeli komoly veteránnak számít, keine pánik.

jamesz 2010.12.03. 20:16:02

@kukibéb: Tudom én mi a vérszívás kedves, hisz házas vagyok:-))
Nos a nők viszonyát az alkoholhoz, pláne a blog eredeti aspektusához viszonyítva, khmm több mint fenntartásokkal kezeli a házasember.Asszem.
(De bizony látam én egy anyósjelöltet roséval kísérve finomat főzni)

Hümm-hümm nők és alkohol nem is rossz téma nem kedves gazdák?

Egyébiránt 3 ser+2 feles effektíve családilag aka ferenc nap (após, sógor)

kukibéb 2010.12.03. 20:46:33

@wpet: én nem aggódtam ám annyira alkesz cimbiért, mint ahogy tűnt, csak úgy megjegyeztem, hogy vigyázzon, elhiszem, hogy van elég esze és élettapasztalata hozzá. :)
@jamesz: a vérszívás másik oldalról is megközelíthető ám, bár kétségtelen, hogy kevesebb vicc szól róla. én is házas vagyok, két gyerekkel, és szerintem hajnalig sztorizhatnánk mindketten egymás vállát veregetve időnként... :) amúgy a témafelvetés nem rossz, tapasztalat van bőven. :D ferenc nap meg nálunk is játszik, bár én csak telefonon köszöntöttem pár órája az érintetteket, de elgondolkodtam rajta, hogy igyak e ezen alkalomból valamit. aztán mégsem. de talán majd holnap. :)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.12.07. 22:48:44

hát, behoztam két nap alatt két heti adagot :)
és vasárnap vidáman sztorizgatva ültem a családi asztalnál, mintha mi sem történt volna. hiába no, ép, edzett testbe nem csap a másnaposság.:)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.12.17. 00:15:55

@kukibéb: most, erős spéttel látom, hoy jól ki tetszett ismerni. ezt az azóta eltelt idő jól bizonyítja.
@jamesz: így van, futás plusz gyúrás. és - szintén ahogy mondod - a kezdeti lelkesedés egy hónap után heti 2-3 alkalomra olvadt. meg a bor is jól esik :)

Beton Nt 2011.02.05. 12:39:14

@éjjeli_alkesz:
nem tudom hogy áll a fitnesz fellángolásod látens kolléga, de íme a bizonyíték, hogy két jót akár együtt is lehet űzni :))

trogair.blog.hu/2009/03/16/hogyan_ne_fussunk_maratont

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.02.07. 00:06:03

@medenke: 3 hétig tartott, aztán jöttek az ünnepek, azon gondolkoztam, minek is...:) érted, kaja-pia.

ráadásul a megszokott mértéket is messze meghaladó intenzitással ment a móka. aztán jött valamennyi, talán két hét absztiencia, de aztán valami szociális kötelezettség folyton nezavart.

Beton Nt 2011.02.07. 05:57:33

@éjjeli_alkesz:
az a kis absztinencia nem ártana már nekem sem :)
egyébként jópofa-őszinte a csákó stílusa

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2011.02.08. 18:58:07

Lassan egy hónapja nem iszom, kísérletileg. Nézem, visszajönnek-e a pöttyök, vagy fáj-e jobban a hátam, ilyesmi. Hát nem, sőt... Veszélyes dolog ez a nemivás, rá lehet szokni... :)

Beton Nt 2011.02.08. 19:11:04

@hillaby: te tudod...
én nem játszanék ilyesmivel ;)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2011.02.08. 19:17:29

@medenke: Egyébként ma megfejtettem, hogy mi az oka, hogy jobban érzem magam úgy is, hogy nem iszom. Alkohol által okozott maradandó agykárosodás :D:D

Beton Nt 2011.02.08. 21:10:52

@hillaby: mindig is sejtettem, hogy lehet élni szesz nélkül...
nem is lep meg, hogy jól érzed magad, de a fasz tudja...

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2011.02.08. 22:50:57

@hillaby: @medenke: tényleg lassan átkeresztelkedhetük látens absztinensre..:)

nyilván jobb az ember általános közérzete, ha nem dönt be esténként egy üveg bort, hisz mégiscsak méreg. de nálam nem akkora a különbség, hogy ilyen drasztikus lépésre szánjam el magam, és lemondjak a borozás nyújtotta élvezetről, persze csak módjával...:)
süti beállítások módosítása