látens iszákos

Alighanem vagyunk pár százezren. Van rendes munkánk, családunk, hagyományos szociológiai besorolás szerint mi vagyunk a középosztály. Nem balhézunk, kötelességtudóan ellátjuk a dolgunk egész nap, hasznos, sőt tiszteltre méltó tagjai vagyunk a társadalomnak. De este, mikor magunk vagyunk, vagy ha buli van... Én bort iszom. Ha valamit nem a nyilvánosság előtt üzennél, íme az e-mail: ejjelialkesz@gmail.com

alkeszek

Utolsó kommentek

szakirodalom

GA

Címkék

absztinencia (9) abszurd (1) ajánló (1) aknakereső (1) alekosz (1) alkesz típusok (1) alkohol (17) alkoholfogyasztás (1) alkoholista típusok (2) alkoholizmus (16) alkohol és gének (1) álszentek (2) anonim alkoholisták (1) antialkoholista troll (1) átbaszás (1) ázsiai gének (1) balaton (1) barátok (1) betegség (1) blog (1) boci az óriás (1) bor (28) borhamisítás (1) borkultúra (1) bor jótékony hatása (2) buék (1) bulizás (2) büntetés (1) caol ila (1) céges buli (1) churchill (1) countdown (1) csajok (1) család (3) daniels (1) diéta (1) diszkrimináció (1) edgar allan poe (1) edzés (1) egészség (6) életérzés (1) életmód (14) életvezetés (2) énblog (2) enzimek (1) évforduló (1) falusi turizmus (1) foci vb (2) fröccs (2) gének (1) gépszíjas (1) goldenblog (1) görögök (1) grúzok (1) gyerek (1) györköny (1) gyúrás (1) hazaút (1) hellókarácsony (1) hírek (2) híres (1) híres (1) híres iszákosok (7) hiúság (1) hosszúlépés (1) így isznak (1) irodalom (1) iszákos (2) iszákosok (3) iszákosok védőszentje (1) ittas vezetés (1) ivási szokások (13) ivászat (3) jack (1) james hetfield (1) jellinek képlet (1) jerking (1) józanság (1) kádárrendszer (1) karácsony (2) kiskorúak védelme (1) koktél (1) konferencia (1) közélet (2) középkor (1) kult (2) kultúr (2) kultúra (3) kurvák (1) látens iszákos (1) leszokás (3) máj (1) májvédő diéta (1) májvédő gyógynövények (1) májzsugor (1) máj védelme (1) másnaposság (2) másnapossság kezelése (1) médiatörvény (1) mérsékletesség (1) mérték (2) mértékletesség (4) metallica (1) minőségi bor (1) műalkohol (1) munkáltató (1) nagyivó (1) nagyivók (1) négy lépés (1) női egyenjogúság (1) nők (2) nyár (1) ókor (2) okosság (2) olaszország (1) online berúgás (2) oroszok (3) osbourne (1) ozzy (1) pálinka (3) pezsgő (1) pia (1) pincefalu (1) pincehegy (1) posztalkoholos állapot (1) pszichológia (1) ráivás (1) régészet (1) regisztráció (1) rendőrség (1) részegség (5) részeg csajok (1) retro alkesz (1) rock (1) róma (1) roncsfilm (1) rum (1) scotch (1) single malt (1) sor (1) sör (6) sörhas (1) statisztika (1) stohl (1) svábok (1) számvetés (1) szent bibiána (1) szent mónika (1) szilveszter (2) szintentartó alkoholista (1) szorongás (1) szümpozion (1) szüret (1) tablettás bor (1) tamada (1) thrax (1) tolerancia (1) tömény (2) történelem (3) törvény (1) tudomány (2) tudomény (1) vallás (1) való világ (1) védőszent (1) vendéglátás (1) veszély (1) vodka (6) whiskey (1) whisky (2) winston (1) zene (1) Címkefelhő

Innál műszeszt?

2009.12.30. 17:17 éjjeli_alkesz

Feltalálták a műalkoholt! És itt most nem a Kiskőrös-Kecel környéki héttablettás borokra gondolunk. Az index cikke szerint, ha ezt nyakaljuk, ugyanolyan hatást gyakorol ránk, mintha eredeti, cefrealapú alkoholt fogyasztanánk. Ellazulunk, feldobódunk, olyan spicc-szerűen, de be nem rúghatunk. Sőt, ki-ki saját kedvenc italára hajazó formátumban juthat a szerhez. Lesz bor, sör, vagy akármilyen jellegű műszesz. Hogy miért is jó ez? Állítólag ehhez nem lehet hozzászokni (??), és a kijózanodás is pikk-pakk megvan, egy ellenszert tartalmazó tabletta formájában, és végül garantáltan nincs katzenjammer sem. Az idealista tudósok szerint ez a találmány képes arra, amire az addiktológusok, a 20-as évek amerikai (vagy később Gorbacsov) szesztilalma nem volt: felszámolni az alkoholizmust. Kész, 5000 évnyi probléma letudva.

Miért is nem hiszünk ebben? Aki csak a hatás miatt iszik, annál szóba sem kerülhet, hiszen nem lehet tőle beseggelni. Ráadásul a legtöbb megrögzött piásnak, még a prolinak is, van kedvenc söre, töménye. Nem beszélve azokról, akik szeretett italukban messze nem csak az alkoholtartalmat látják, hanem annál sokkal többet. Vegyük a minőségi borok kedvelőit, akik ismerik a kedvenc boruk termelőjét, azt, hogy melyik dűlőről származik a szőlő, hogyan érlelik gondosan a palackozásig. Erre a rétegre nem lehet rátukmálni a szintetikus cuccot. Ugyanez megvan a whisky(key), vodka vagy konyak rajongói esetében is. A nyugati világban ez a típus a piások jelentős hányadát adja, többit a masszív alkeszek, akik megmosolyogják a szalonspiccet. Az északiak, meg az oroszok pedig harsányan kiröhögik. A muzulmánok az egyetlenek, akik már tényleg megoldották kérdést, éppen ezért nem számítanak potenciális vevőnek. Hát akkor kinek/minek erőlködnek?

Ami a hozzászokást illeti, szintén hiteltelennek tűnik a dolog, a fő hatóanyag, a benzodiazepin, kiválthat toleranciát, fizikai függőséget, addikciót és a megvonási tüneteket a szer elhagyásakor. (wiki) 

Az öt perc alatti kijózanodás és a garantált másnaposságmentesség mondjuk nagyon bejönne, de összességében maradok a száraz vörösnél.  

66 komment

Címkék: tudomány vodka bor alkoholizmus leszokás sor műalkohol

A bejegyzés trackback címe:

https://latensiszakos.blog.hu/api/trackback/id/tr511633109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.30. 18:06:24

franc se tudja. bár szerintem ez csak egy médiahype, valami gagyi szart akarnak az emberekre sózni. diazepam meg xanax már isten tudja, mióta létezik, szóval ez nem újdonság. egyébként ez már kezd olyan lenni, mint a partibogyók, gondolom, az ilyen műanyagra hajlamosakat elcsábíthatja, de a hardcore anyatermészet még mindig a c2h5oh (ooh!) molekulában rejlik

Gera 2009.12.30. 18:27:47

Önmagában persze jól hangzik a dolog, de én legfeljebb akkor kóstolnám meg, ha látnám, hogy mások már húsz éve tolják komolyabb mellékhatások nélkül. Faszom se akarja benzodiazepinekkel szétkúrni az agyát.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.12.30. 18:36:26

Kiskőrös-Kecel-Soltvadkert Arany Háromszöget meg nem bántani, van ott is jó bor, meg hamis is van máshol is.

Ez a műcucc nekem nem tetszik, az elmúlt ötven év tele van olyan szintetikus anyagokkal, amiket feltalálásuk időpontjában ünnepeltek, de később rájöttek, hogy mégse olyan jó az. (Lásd még: "nejlon")

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2009.12.30. 18:39:42

hogy kinek-minek... ugye akkor nem is lesz korhatár? és nyilván ez lesz az új beetetószer, a legkezdőbb alkeszek kapudrogja! majd lesz gyerekfröccs-spiccer meg kamaszpezsgö, junior sör a termékcsaládban, újabb fogyasztóréteg az Iparnak.

a Móni 2009.12.30. 18:53:16

@manókomment: hülyeség.
ez nem járja.

a Móni 2009.12.30. 18:56:06

@Gera: jobb, mint ha benzolt innál, kishaver.

Gera 2009.12.30. 18:56:44

@Kicsi.Sati: Miért, mi van a nylonnal? A poliamid az egyik legfaszább ipari műanyag, amit eddig csináltunk, elképzelhetetlenül széleskörű alkalmazási lehetőségekkel.

Gera 2009.12.30. 18:57:53

@a Móni: Biztos jobb, de inkább nem iszom egyiket se.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.30. 18:58:46

Nem is tudom, inkább maradnék az eredetinél, jobb ez így mindenkinek, pláne, hogy én tisztelem a valódi alkoholt. Felteszem, nem is biztos, hogy egyáltalán ez igaz.

korxi 2009.12.30. 18:59:14

Mi az hogy csak szalonspiccig lehet eljutni vele, beseggelésig nem? Fogyasztott mennyiségtől függetlenül? Szerintem ilyen már elméletileg sem létezik (létezhet).

This_is_Sparta (törölt) 2009.12.30. 19:01:27

Mi értelme van, amíg teremnek a szilvafák!?

2009.12.30. 19:03:09

Kellett valami cikk az index reklamok melle, azert irtak. Nyilvanvaloan ketlabon jaro faszsagot hordtak ossze a cikkben. Ha csak forditottak, akkor is :)

a Móni 2009.12.30. 19:04:09

péntektől 320 forintba kerül egy liter benzin.
már most is hosszú sorban állnak az autók.
első ízben léphetett szorítóba teljes értékű világbajnokként Jürgen Brähmer.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2009.12.30. 19:04:31

@TaZ: nana, a fordítást nemám becsmérelni! hinnye.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2009.12.30. 19:09:13

...mondjuk a vámpír inna művért? a guminő szopna-e műfaszt? Ön lenne az android-pénztárosok reality-showjában műsorvezető?

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.30. 19:18:37

@manókomment: látom te egyszerre nyomtál mű- és nem mű alkoholt :D a guminős példa sántít egy kicsit, mondhatni off

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2009.12.30. 19:19:43

@Gera: aha, és amikor mindenki meg volt őrülve a nejloningért, "mert nem kell vasalni?"

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 19:29:11

nos, én biztos, ami biztos alapon iszom egy kis szőlőből hagyományosan erjesztett bort.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 19:31:17

@hillaby: tényleg, arra nem is dondoltak, hogy a leleményes népek erre a műbrokira jól ráisznak igazi szeszet, és az olyan, mint seduxenre vagy ilyenekre vedelni. jó kis megoldás :))))

Advocatus_Diaboli 2009.12.30. 19:36:33

Én kipróbálnám, mivel kizárólag az ízük miatt iszom alkoholos italokat. A legjobb minőségű úgynevezett 'természetes' alkoholos italokat is tuningolják. Borkősavat, diót, egyebet adnak hozzá, barikolják, kénezik, stb. Szintetikus ízesítőkkel gyakorlailag bármilyen 'természetes' ízt le lehet utánozni, amit még a sznob borkóstolók sem vesznek észre. ÉS simán rámondják vakteszten, hogy 'Nagyon jó aromájú, nem túl tolakodó savgerinnccel' vagy egyéb habos dumát.

@korxi: Nagyon egyzserű, a veséd leáll, ha 20 liternél többet iszol meg naponta bármilyen folyadékból is. Kérdezz meg erről egy belgyógyászt.

Vagyis, ha 20 liternél többtől tudsz eljztni a szalonspiccig, akkor egyszerűen nincs esélyed rá. :-)

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 19:38:08

@Kicsi.Sati: igen, tanúsítom, hogy vannak nagyszerű keceli és kiskőrösi borok, csak nincs esélyük a sok hamis szar miatt.

changebug (törölt) 2009.12.30. 19:38:19

Rosszul közelíted meg a dolgot. Vagy ez egy piacfelmérő blog? :)
Hogyne lenne rá kereslet. Ha a szintetikus kábszerekre meg a tablettás borra van, erre miért ne lenne?
Bár igazából, szerintem egy kijózanító szer lenne az igazán hasznos találmány. Hülyítőből széles a paletta.

kispista2 2009.12.30. 19:42:57

Inkább iszok alkoholt, minthogy drogot szedjek be!

szb9 2009.12.30. 19:44:31

a benzodiazepineknek tök más hatásuk van, mint az alkoholnak. ezek nyugtatók, nem okoznak pl eufóriát max szédülést. aki erre vágyik az már most is írathat magának a dokinál ha bemondja h szorong vagy vehet vkitől akinek van. ennyi. am meg italba keverni nem érdemes mert keserűek.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.12.30. 19:48:27

@Gera:

A kolléga biztos a zoknira meg az ingre gondolt, amit annó ilyesmiből készítettek :-)

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.30. 19:53:51

@szb9: hozzáértőnek látszol. használod az anyagot, vagy gyártod? vagy mindkettő? :D

egyébként szerintem is az lesz, hogy a normál szeszt majd keverik a művel, azt pedig még egy kis energiaitallal meg fűvel megspékelik, végül bedobnak egy partibogyót :)

ha meg túlságosan bepörögnek, jön a Xanax

mokkaczuka 2009.12.30. 20:00:30

"a fő hatóanyag, a benzodiazepin, kiválthat toleranciát,"

Toleranciát vált ki??? Kell a fasznak... :)

De egyébként is egy tébolyult hülyeség. Most mire jó ez?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2009.12.30. 20:05:34

Hát benzolszármazékot lehetőség szerint nem fogyasztanék. Ezzel együtt, lehet, hogy lesz akinek bejön. Főleg, mint diszkódrog jöhet számításba - hazamenetel előtt egy józanító tabi, és anyu nem tud meg semmit (csak néz, hogy ki hányta le a fia mellkasát).

egy maréknyi dollár 2009.12.30. 20:33:53

@TaZ: Ráhibáztál.Az antiszérum emlegetése is hülyeség, hiszen az fertőző kórokozók/virusok/ elleni antitesteket tartalmazó vérsavó.
A benzodiazepinekről még sosem hallottam, ezért most utánanéztem./erre jók az ilyen cikkek/Nos, ezek szorongás- és görcsoldó, izomlazitó, altató hatású vegyületek.Semmi közük az alkoholhoz.Hosszab szedésük során hozzászokás alakul ki.
Proszit!

gitáros 2009.12.30. 20:36:14

@Gera:
Hát, az eredetinek elég régóta ismerni lehet a komolyabb mellékhatásait, mégis tolod... :)
(Ha speciel Te nem, akkor bocs, nem szántam személyeskedésnek.)

szb9 2009.12.30. 20:37:01

@hillaby: hogyne, akarsz venni? :D van itt minden.
am amit írtál a végén a Xanax, az is egy benzodiazepin.. szal az elején is azt isznak (műszesz) meg a végére is?

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.30. 20:41:34

@szb9: hehe, milyen éles a szemed... te tényleg értesz hozzá. egyébként tudom, mi a xanax, ld. a legelső kommentet :D:D

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 21:17:51

"a kutatást vezető David Nutt professzor Nagy-Britannia egyik vezető drogszakértője,... aztán botrányhős lett belőle, amikor a marihuánával és az ecstasyval kapcsolatos kijelentései miatt kirúgták."

ez amolyan drog- vagy gyógyszerész lobbit valószínűsít a háttérben, de majd a magyar, izé..na, a francia borlobbi történelmi szövetségesével a skót whisky-lobbival karöltve jól elkeni a szájukat.

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2009.12.30. 22:25:57

Tutti bukta az egész. Aki piás, az amúgy is a szokásos "olcsó" szeszéhez fog nyúlni.

dtk74 2009.12.30. 23:14:12

Jó lesz a gint higítani, ha elfogyna a tonic

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 23:29:09

@dtk74: modjuk 2 dl műkonyakkal? nyamm:)

amúgy kijelenthetjük, hogy a kommentek szerint:
a.) nincs is ilyen
b.) ha van is, fasszág
c.) valami összeesküvés, a könnyűdrogok legális előfutára, mely az ifjúság megronátását tűzte ki célul.

én ezzel messzemenőkig egyetértek, és emelem is nagyfröccsel teli poharam, egs!

Asidotus 2009.12.30. 23:37:07

Én konkrétan az íze miatt iszom a sört meg a bort, vagyis, ha lenne valamilyen ital, ami ízre megegyezik vele, de nem száll a fejembe, akkor kipróbálnám. Feltéve, ha nem lennének károsABB mellékhatásai, mint az alkoholnak (aminek igenis komoly káros mellékhatásai vannak), ja és nem kerül sokkal többe, mert nem adok 400 Ft-ot egy sörízű italért.

hdk · http://hulladekok.blog.hu/ 2009.12.30. 23:37:10

Ha nem lehet tőle berúgni, akkor mégis mi a fenének innánk ilyesmit?

Mr. Acid 2009.12.30. 23:37:30

Na, az ijedtségre bontok egy Drehert!

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.30. 23:44:52

@Nűnű: szerintem nehéz elkülöníteni, hogy valamit az íze vagy a hatása miatt szeretsz-e. ez egy pavlovi reflex lehet, ahogy belekortyolsz a alkoholmentes sörbe, és ellazulsz egy kicsit, mert az agysejtjeid takarékra állnak: érzik a vesztüket. hogy aztán mégsem kerül etilalkohol a véredbe, az szerintem a szervezet átvágása, mint a szacharin, amikor az édes íz mellé nem társul kalóriabomba. harminc-negyven év múlva már tudjuk, kinek volt igaza, aki ivott, vagy aki nem, de most még lutri az egész. én a boros megoldásra tettem :D

Son of White Horse 2009.12.30. 23:54:07

Emberek! Gondolkozzatok! Konyorgom! Ennek a hirnek annyi koze van az igazsaghoz mint nekem Madonnahoz!

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.30. 23:57:56

@Son of White Horse: ok, valószínűleg így van, de az elvi, filozófikus kérdésfelvetés is érdekes lehet.

pl. ahogy manókomment fentebb kifejtette:
"a vámpír inna művért? a guminő szopna-e műfaszt? Ön lenne az android-pénztárosok reality-showjában műsorvezető?"

v2peti 2009.12.31. 00:48:18

Emlékszik valaki a "Forró szél" című filmre? Ca. 25 éve készült, és abban egy feltaláló kifejlesztette a csodaszert, amit bele kell rakni az alkoholba, és akkor elveszi a hatását, ezután nyugodtan lehet inni belőle akármyennyit, mert senki sem lesz részeg és meg fog szűnni az alkoholizmus!
Ráment az összes pénze (meg Surdáé is), és a találmányt már el is fogadták. Amikor Surda haverja megsúgta neki, hogy az emberek azért isznak (alkoholt), mert be akarnak rúgni, így semmit sem ér a találmánya. Erre a fickó (aki ezidáig antialkoholista volt) berúgott a sárga földig.

Hipposaurus 2009.12.31. 01:03:33

Miért van olyan rosszérzésem, hogy vmelyik gyógyszermulti hamarosan bejelenti, hogy piacra dobta az 1 Kcal-s hamburgerizű szutykot, amitől garantáltan nem hízol el.
És garantáltan nem leszel másnapos sem...
Én nem akarok szép új világot, nekem nagyon is megfelel a tarjás-vörös boros másnapozós-hányós-fejfájós jelenlegi életem.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2009.12.31. 01:08:38

@v2peti: ó, hogyne, a jóbarát Bob volt, az ex disszidens, magyarhangja G.L. A Surda dala meg az Aranyesővel vetekedő klasszikus, hogyaszondja:
Jednom odletece ptice
Ulice nase ostace bez sunca...
zsiveli!

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: kend is a nicknevének megfelelően alakítja a bioritmusát:)

Kuruttya 2009.12.31. 01:57:31

A Star Trekben már régen feltalálták, úgyhívják szintohol :)

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2009.12.31. 01:58:23

@éjjeli_alkesz: > amúgy kijelenthetjük, hogy a kommentek szerint:

Mit szamitanak a kommentek? Foleg, ha ennyire ellentmondoak (nem mukodik, vs. konnyudrogok elofutara?) Attol, hogy kellemes erzeseket kelt, hogy a tobbeg valamilyen okbol ugyanugy fanyalog, meg nem lesz igaz, amit mondanak :)

Ha jol latom ket ember olvasott utana a wikipedian (ill. szb9 valoszinuleg korabban tanulta). Az index cikkben tenyleg fura nagy faszsag volt, hogy nem lehet raszokni, mikozben a az egyebkent linkelt wikipedia szocikk elso bekezdeseben benne van, hogy de. Persze az alkoholra is ra lehet, szoval ez gy onmagaban nem jelent semmit.

Miert ne lenne amugy ertelme, ha lenne ilyen tulajdonsagu legalis tudatmodosito? Igen, sokan isznak a hatas miatt, de eleinte mindenki csak a szalonspiccre vagyik, a kemenyebb berugas elvezesehez rengeteget kell edzeni. Azt sem latom, hogy miert lenne biztosan gyokeresen mas a hatasa, mint az alkoholnak. Valaki sorolta itt a tulajdonsagait, hogy szorongas oldo, nyugtato, stb. Nem mintha az alkoholt nem ezert innak sokan. (Szorongas oldasert mindenkepp.) Azt, hogy a szesz altat meg gondolom kevesen vitatjak :D.

A 'konnyu drogok elofutara' cimket sem ertem. Egyreszt mi baj a konnyudrogokkal? Marmint mondjuk az alkohol felol nezve... Masreszt ha van egy kevesebb mellekhatassal jaro alternativaja az alkoholnak, az adott esetben pont az egyeb konnyu drogok fogyasztasat vetheti vissza. (Marmint ez tipus fuggo, a porgeto szerek fogyasztasat nyilvan nem befolyasolja.)

Nervus 2009.12.31. 03:41:28

Namármost saját véleményem:
bármire rá lehet szokni, amitől az ember jobban érzi magát, ha épp szarul van.
Van néhány dolog, ami valóban okoz fizikai függést, ezt aláírom.
Viszont a pszichikai függés más téma. Ha valaki poénból iszik, annál kétlem, hogy kialakulna.
Ha valaki azért iszik, mert nincs állása/elhagyta a felesége/impotens, az rászokik bármire... Nem sokan tudnak visszautasítani ilyenkor egy pohárba/cigibe/tablettába csomagolt vidámságot.

Son of White Horse 2009.12.31. 06:07:49

Aki elmelyultebb kiserletekkel kivanja tesztelni a hirt annak itt kereskedelmi hurdetes:

ÉBREDÉS TISZTA FEJJEL!
RU-21
ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐ MÁSNAPOSSÁG ELLEN!
Élvezze az alkoholfogyasztás örömeit a macskajaj réme nélkül!

www.ru21.hu/?affiliate_pro_tracking_id=5:8:CA

A szer itt talalhato, bar nem ertem minek iszik az aki meg egy kis masnapossagtol is fel.

Son of White Horse 2009.12.31. 06:17:26

en.wikipedia.org/wiki/Antipokhmelin

A Wikipedia szerint fo osszetevoje a borostyankosav es nincsenek placeboval ellenorzott vizsgalatok a hatasossagarol.

Szoval aki biztosat akar tudni annak sajat maganak kell utanajarni.

Son of White Horse 2009.12.31. 06:36:04

A szer tartalma:
Minden összetevő a RU-Sharp=ban biztonsagosnak van elismerve az FDA altal. (FDA = Food and Drug Adminisztration (Elelmiszer es Gyogyszerellenorzo Hivatal az USA-ban))

-ÖSSZETEVŐK:

C-vitamin (az aszkorbinsav) ......... 100mg

Tiamin (tiamin-diszulfid a) ...... 40mg

5-HTP (5-hidroxi I-triptofán) .... 100mg

N-acetil-cisztein ....................... 50mg

Alpha-Lipoic Acid ....................... 25mg

Vinpocetin ................................ 5mg

Q-10 koenzim .......................... 10mg

Proprietary Blend ....................... 200mg

Szabvanyos zöld levél kivonat, galangal, rizóma kivonat, fahéj kivonat.

Egyéb összetevők: dikalcium-foszfát, mikrokristályos cellulóz, croscarmelosa nátrium, sztearinsav, szilícium-dioxid magnesiumstearate és gyógyszerészeti máz.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.12.31. 07:10:12

Minek innék ilyet amikor van rendes sör, bor meg pálinka. Majd ennek is az lesz a vége hogy az EUban az okosok kitalálják, hogy mostantól fogva majd mindenki csak ilyet ihat és a hagyományos szeszesital gyártást felszámolják, és csak ilyen müüvi szarokat lehet kapni majd amihez majd mellékelik a tablettát meg kurvanagy fekete halálfejes betükkel ráírják majd az üvegre, hogy az alkohol megöl téged, meg az alkoholos embert elkerülik a barátai.

Szalacsi_Dezső 2009.12.31. 07:58:44

Húh! Ez most nagyon tudományosba ment át.
Műszeszhez áltudomány!
Éljenek a guminők...
... műszeszen.
Ha legközelebb a brit tudósok kimutatják, hogy baszás sincs, akkor tökön szúrom magam!

Oszt Bújék mindenkinek!
:-)))

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.12.31. 08:52:40

@Gera: nemnagyon van legalis dolog ami anyira szetkurja az agyat, mint az alkohol :|

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.12.31. 10:06:26

@éjszárny zöldi: mondjuk a legközelebbi barkácsboltban mutatok neked 30 veszélyesebbet, pl. higító, fejsze... :D

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2009.12.31. 15:11:27

Boldog, sikerekben és alkoholban gazdag évet kívánok mindenkinek!

smartdrive 2010.01.20. 18:08:39

száraz vörös, muhaha
süti beállítások módosítása